کد خبر: ۷۱۵۹
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم:
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: این کاهش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد خواهد بود و در همه احجام و اوزانی که روغن تولید می شود کاهش قیمت را شاهد هستیم لذا این مسئله به تمام واحد های صنفی ابلاغ شده است.
به گزارش جدید پرس:

مهندس حسین علی بیگی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم امروز نوزدهم مردادماه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر کاهش قیمت روغن، تصریح کرد: مواد اولیه کارخانه جات روغن کشی که مقرر شده بود توسط دولت تأمین شود انجام شده و به همین دلیل یک کاهش قیمتی در روغن خواهیم داشت.

علی بیگی ادامه داد: اعمال قیمت‌ های جدید روغن نباتی به کلیه واحد های صنفی ابلاغ شده لذا واحد های تولیدی باید نسبت به تنظیم قیمت روغن اقدام کنند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: این کاهش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد خواهد بود و در همه احجام و اوزانی که روغن تولید می شود کاهش قیمت را شاهد هستیم لذا این مسئله به تمام واحد های صنفی ابلاغ شده است.

وی تأکید کرد: تمام کارخانجات تولید روغن موظف هستند نسبت به اصلاح قیمت مصرف کننده درج شده روی کالا ها اقدام کنند.

علی بیگی در خصوص نظارت بر کاهش قیمت ها با بیان این که قیمت های ابلاغ شده به کلیه بازرسین جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف اعلام شده، اظهار کرد: بازرسین ما در بازرسی های خود باید این موضوع را مد نظر قرار بدهند که قیمت ها مطابق با قیمت های اعلام شده از طرف دولت باشد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان این که قیمت محصولات با توجه به احجام و اوزان مختلفی که دارد متفاوت است، ابراز کرد: به طور کلی بر اساس یک جدول بندی قیمت ها اعلام شده به عنوان مثال یک روغن ۶۸ هزار تومانی به حدود قیمت ۶۱ هزار تومان رسیده است.

علی بیگی در خصوص بحث کمبود روغن تصریح کرد: به لحاظ تأمین روغن هیچ مشکلی نداریم و کاهش قیمت ها در اسرع وقت به ویژه در سطح فروشگاه های بزرگ در دستور کار است که امیدواریم به فوریت انجام شود تا شهروندان از آن بهره مند شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم با تأکید بر این مسئله که در حال حاضر محصولات تولیدی گذشته در سطح فروشگاه ها موجود است، عنوان کرد: در هفته جاری احتمال تغییر قیمت ها کم است اما از هفته آینده شاهد کاهش قیمت محصول در سطح فروشگاه ها خواهیم بود.

علی بیگی با اشاره به احتمال کاهش قیمت ها از هفته آتی بیان کرد: البته به دنبال این موضوع بودیم که در صورت امکان قیمت های جدید را جایگزین کنیم که برخی از فروشگاه ها در این خصوص اقدام کردند تا این میزان کاهش قیمت را علی رغم عدم درج قیمت جدید بر روی محصول لحاظ کنند و با قیمت جدید به فروش برسانند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها