کد خبر: ۵۳۲۸
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: اکنون بازار میوه در فصل فراوانی قرار دارد؛ بنابراین می‌توان با قاطعیت اعلام کرد که هیچگونه افزایش قیمتی در بازار میوه برای برگزاری مراسم عید غدیر رخ نخواهد داد.
به گزارش جدید پرس:

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفت و گو با پایگاه خبری جدیدپرس به آخرین قیمت‌های تعیین شده در بازار میوه برای برگزاری مراسم عید غدیر اشاره کرد و گفت: اکنون بازار میوه در فصل فراوانی قرار دارد، از میان چهارفصل، فصل تابستان به عنوان بهترین فصل از لحاظ تنوع میوه محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: طبق سنوات گذشته مردم همیشه در این فصل به دلیل وجود تنوع در بازار میوه‌ قادر به دستیابی ارزان ترین نوع میوه ها بودند.

کارگر با تاکید بر اینکه در حاشیه تهران و در همه استان ها میوه به صورت فراوان توزیع می شود و در هیچ منطقه ای شاهد کمبود میوه نیستیم، گفت: تحت تاثیر چنین اتفاقی و نیز افزایش عرضه میوه در بازار، قیمت محصولات در این بازار منطقی است و شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی برای این دوران در بازار نخواهیم بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران اظهار داشت: نه تنها در عید غدیر بلکه حتی اگر مناسبت‌ها برای یک ماه متوالی ادامه داشته باشد و شاهد افزایش تقاضا در بازار باشیم به دلیل وجود تنوع کالاها و نیز فراوانی هیچگونه افزایش قیمتی در بازار رخ نمی‌دهد.

وی گفت: همچنین اکنون فصل بازگشت حجاج از مکه است، در گذشته با بازگشت حجاج به دلیل کمبود کالا و نیز افزایش قیمت زمینه ایجاد بحران در بازار میوه فراهم می‌شد؛ در حالی که اکنون دیگر شاهد این اتفاقات در بازار نیستیم.

کارگر ادامه داد: با توجه به وجود چنین مسایلی در بازار میوه می‌توان با قاطعیت اعلام کرد که هیچگونه افزایش قیمتی در بازار میوه برای برگزاری مراسم عید غدیر رخ نخواهد داد.

022222

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها