کد خبر: ۹۸۰۳
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
به گفته بازنشستگان، مجموعه وزارت کار، به بازنشستگان مطالبه‌گر وعده‌ی همکاری دادند و قرار شد هفته آینده با هفت نفر از این جمع گذاشته شود و در مورد اساسنامه بحث شود .
به گزارش جدید پرس:

 امروز (بیستم شهریور) بازنشستگان ده استان مختلف، با نژاد موسوی (مدیرکل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی) جلسه داشتند؛ در این جلسه که هفده بازنشسته در آن شرکت داشتند، در ارتباط با اساسنامه‌ی کانون‌ها صحبت شد و چند ماده از این اساسنامه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در ارتباط با دو موضوع صحبت کردند؛ یکی شیوه‌نامه‌ی برگزاری مجامع عمومی برای کانون‌های بازنشستگان بود. شیوه نامه‌ی مجامع عمومی برای تشکل‌های کارگری نوشته شده و در دسترس است اما باید برای کانون‌های بازنشستگی هم نوشته شود؛ نکته دیگر، گزینش هیات مدیره و اعلام بیلان در یک جلسه مجمع عمومی بود که گفته شد باید در دو جلسه متفاوت برگزار شود.

بازنشستگان تاکید کردند: در این نشست، تاکید شد که بیلان مالی کانون‌ها باید در اختیار اسناد و بازرسی وزارت کار قرار بگیرد؛ بازرسان در این جلسات حضور ندارند و قادر به رویت اسناد مالی نیستند؛ آقای نژاد موسوی در ارتباط با این مسائل، نگاه مثبتی داشتند و قول همکاری دادند.

به گفته بازنشستگان، مجموعه وزارت کار، به بازنشستگان مطالبه‌گر وعده‌ی همکاری دادند و قرار شد هفته آینده با هفت نفر از این جمع گذاشته شود و در مورد اساسنامه بحث شود؛ ماه آینده نیز قرار است جلسه‌ای با ۳۱ نفر از ۳۱ استان برگزار شود تا تغییرات اساسنامه و شیوه‌نامه‌ی اجرایی به بحث گذاشته شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها