کد خبر: ۹۱۲۴
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
انتقاد تند نماینده مجلس؛
محمدرضا احمدی سنگری با انتقاد از وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت تعیین تکلیف وضعیت معلمان طرح مهرآفرین، گفت: همه گروه‌های معلمان اعم از طرح مهرآفرین و قرارداد معین، طبق قانون رتبه بندی معلمان برابر مصوبه مجلس باید تعیین تکلیف شوند.
به گزارش جدید پرس:

عضو کمیسون اصل ۹۰ مجلس با تاکید بر اینکه آئین نامه تدوینی رتبه بندی معلمان توسط دولت مغایر و خلاف با قانون نظام رتبه بندی معلمان مصوبه مجلس است، اظهار کرد: معلمان مهرآفرین ، معلمانی با سابقه اشتغال بیش از یک دهه خدمت در آموزش و پرورش هستند و برخلاف قانون رتبه‌بندی معلمان که همه گروه‌های معلمین باید تعیین تکلیف می شدند، این گروه وضعیت بلاتکلیف دارند و از سوی دیگر اجرای این قانون در بودجه مصوبه دارد. ​

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس پیرامون حذف معلمان طرح مهرآفرین را از رتبه بندی مغایر قانون برشمرده است، افزود: وقتی انتظارات به حق گروه های مختلف معلمین را برابر قانون پیگیرهستیم، برخی ما نمایندگان مردم را متهم به دخالت در اجرا می کنند درحالیکه این مهم تطبیق قوانین با قانون اساسی و قوانین مصوبه مجلس است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس تصریح کرد: دولت باید حساسیت و دقت لازم در تدوین آئین نامه ها، شمولیت قانون و ذینفعان که حق آنان زایل نگردد، را در نظر بگیرد.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها