کد خبر: ۴۱۴۹
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش، با مشورت نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه تدوین شده، ولی در هیات دولت به تصویب نرسیده است.
به گزارش جدید پرس:

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این مطلب در جلسه شورای در انتظار مصوبه هیات دولت اداری آموزش و پرورش شهرستان بردسکن، افزود: قرار بود در اول تیرماه رتبه بندی معلمان اجرا شود؛ ولی با این وضعیت معلوم نیست که رتبه بندی فرهنگیان چه زمانی اجرایی می‌شود.

سیدامیر شوشتری به کمبود ۱۷ هزار و ۵۰۰ معلم و ۴ هزار نیروی خدمات در استان اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است که حداقل کمبود بیش از ۵ هزار معلم را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: با اعلام نتایج آزمون دانشگاه فرهنگیان، حداقل ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش می‌شوند و ما برنامه ریزی کرده ایم در سال تحصیلی جدید هیچ کلاس بدون معلمی در استان نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اعلام اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل آموزشی در هنرستان‌های استان اختصاص داده شده است، گفت: مرحله اول آن در حال خرید است و مابقی آن تا اول سال تحصیلی جدید به تمامی هنرستان‌های استان تزریق می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن هم در این جلسه گفت: اکثر فضا‌های آموزشی و هنرستان‌های بردسکن به لحاظ تجهیزات و وسایل کمک آموزشی ضعیف هستند و یا تجهیزات آن به ۳۵ سال قبل برمی گردد که نیازمند به روزرسانی است.

علی اکبر چراغیان با اشاره به کمبود فضای آموزشی، افزود: ما برای سال تحصیلی جدید دست کم با کمبود ۱۳۵ معلم در مقاطع مختلف مواجه هستیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها