کد خبر: ۱۱۴۴۰
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان کشوری به موضوعی دنباله‌دار و پرچالش بدل شده است؛ تا جاییکه قرار است یک نشست در این رابطه برگزار شود.
به گزارش جدید پرس:

قرار است رئیس کمیسیون آموزش مجلس جلسه‌ای فوری برای پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه داشته باشد؛ در این نشست نظر کمیسیون آموزش مجلس به برنامه و بودجه منتقل خواهد شد؛ این نظر که برآمده از خواسته‌ی خود بازنشستگان است، اینگونه جمع‌بندی می‌شود: پاداش باید به صورت یکجا به بازنشستگان پرداخت شود.

در روزهای گذشته، زمزمه‌های پرداخت قسطی پاداش پایان خدمت بازنشستگان به گوش رسید؛ سازمان برنامه و بودجه به دلیل کمبود اعتبار ریالی به برخی نهادها از جمله آموزش و پرورش پیشنهاد داده بود که پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که سال قبل خاتمه خدمت داشته‌اند، اقساطی پرداخت شود.شب گذشته (دهم مهرماه) وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش مجلس فراخوانده شد؛ در این نشست، نمایندگان به وزیر اعلام کردند که بایستی پاداش پایان خدمت یکجا پرداخت شود.

بازنشستگان آموزش و پرورش نیز با تاکید خواستار پرداخت یکباره و یکجای پاداش پایان خدمت خود هستند؛ آن‌ها می‌گویند: پرداخت قسطی اصلاً عادلانه نیست؛ اگر بعد چند ماه تاخیر بخواهند پاداش ما را قسطی بپردازند، ظلم بزرگی‌ست.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها