کد خبر: ۱۷۳۷۳
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
تیم فاینورد با درخشش ستاره ایرانی خود مقابل آلکمار به یک پیروزی ارزشمند رسید. در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ هلند، فاینورد به مصاف آلکمار رفت و به برتری ۲ بر یک رسید. در این بازی جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد حضور داشت و ۹۰ دقیقه حضور داشت و نمایشی عالی از خود به جا گذاشت. ستاره ایرانی باز هم برای فاینورد درخشان ظاهر شد و توانست گل اول فاینورد را با یک ضربه سر به ثمر رساند.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

جهانبخش در این بازی با نمره ۸.۸ بهترین بازیکن زمین شناخته شد و توانست با آمار یک گل و ۴ ایجاد موقعیت گل و ۶۳ درصد دقت پاس مهره اصلی فاینورد نام گیرد.  

او در زمینه دفاعی نیز عملکرد خوبی داشت و یک تکل موفق به ثبت رساند و با ۹ بازپس‌گیری توپ، ۲ قطع توپ و ۲ دریافت توپ آماری عالی از خود به نمایش گذارد.

جهانبخش در دوئل‌های هوایی عالی بود و از ۶ دوئل رکورد ۱۰۰ درصد موفقیت را به ثبت رسانید. او در دوئل‌های زمینی از ۱۴ عدد تنها ۵ بار موفق بود و آمار ۳۶ درصد موفقیت در دوئل‌های زمینی را به نمایش گذاشت.  

ببینید | شاهکار علی جهان برای نزدیک شدن فاینورد به قهرمانی | جهانبخش به تیم سابق رحم نکرد!

فاینورد با این برد یک قدم بزرگ برای قهرمانی برداشت و با ۴۹ امتیاز در صدر جای خود را محکم کرد. آلکمار با ۴۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و آژاکس با یک بازی کمتر و ۴۳ امتیاز در جایگاه سوم جای گرفته است.  

جهانبخش هفته گذشته نیز با آیندهوون نمایشی عالی داشت و توانست هر ۲ گل فاینورد را به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها