کد خبر: ۱۴۷۱۸
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
​فیلمی از سخنان حجت‌الاسلام جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع بانوان متحصن قم منتشر شده که وی از «بالا بردن هزینه بدحجابی و بی‌حجابی در کشور» با اجرای «طرح حجاب و عفاف» خبر داده است.
تعداد بازدید : 1
به گزارش جدید پرس:

سخنان حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در این تجمع گفت: اگر از طرح حجاب و عفاف اسلامی عقب‌نشینی کنیم، یعنی عقب‌نشینی از جمهوری اسلامی و عقب‌نشینی از باورهای اسلام بنابراین هزینه بدحجابی و بی‌حجابی را در کشور بالا خواهیم برد. امروز حیا و پوشش پرچم ما است الان اغتشاشات جمع شد و تبدیل شده نافرمانی مدنی به پوشش اسلامی. اغتشاشاگران می خواهند به دنبال کشف حجاب باشند تا به اهداف خود برسند و تمام قدرتشان را هم گذاشتند .

او گفت: ما هزینه بد حجابی را بالا می بریم که بدانند اگر در این کشو قانون زیر پا بگذارند باید هزینه سختی بدهند قضیه مهسا امینی بهانه بودند دشمنان تا فهمیدند طرح عفاف و حجاب قراراست اجرا بشود این بازی رادر آوردند همه بدانند حجاب از احکام اسلام و از ضروریات است شما نمی توانید از این اصل اصیل جمهوری اسلامی، نافرمانی کنید و هیچگاه از طرح عفاف و حجاب عقب‌نشینی نخواهد شد و طرح عفاف و حجاب در یکی دو هفته آینده اجرایی می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها