کد خبر: ۲۵۹۹۳
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
رندرهای موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نشان می‌دهند این گوشی تاشدنی در سه رنگ به بازار می‌آید. ریزر ۴۰ اولترا دوربین دوگانه خواهد داشت.
به گزارش جدید پرس:

در آستانه‌ی رونمایی ریزر ۴۰ اولترا، مشخصات فنی و رندرهای باکیفیت این گوشی تاشدنی در شبکه‌های اجتماعی فاش شده است. بر اساس این اطلاعات، جدیدترین گوشی موتورولا نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچ با وضوح ۲٬۴۰۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز دارد.

آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، گوشی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در بخش بیرونی به نمایشگر ۳٫۶ اینچ با وضوح ۱٬۰۶۶ در ۱٬۰۵۶ پیکسل مجهز است. منابع آگاه می‌گویند نرخ نوسازی این نمایشگر نیز به ۱۶۵ هرتز می‌رسد.

رنگ‌بندی و طراحی خیره‌کننده گوشی تاشوی موتورولا/ عکس

گوشی Motorola Razr 40 Ultra قرار است با پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام به‌همراه هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تولید شود. تاشدنی موردبحث به باتری ۳٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات مجهز خواهد بود و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. موتورولا گوشی جدیدش را با شارژر عرضه می‌کند.

ریزر ۴۰ اولترا در پنل پشتی دوربین عریض ۱۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) دارد و از دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. دومین دوربین نیز از لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر موتورولا ریزر ۴۰ اولترا شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

رنگ‌بندی و طراحی خیره‌کننده گوشی تاشوی موتورولا/ عکس

ابعاد ریزر ۴۰ اولترا به ۱۷۰٫۸ در ۷۴ در ۷ میلی‌متر و وزن دستگاه به ۱۸۹ گرم می‌رسد. این گوشی از Wi-Fi 6 ax و Bluetooth 5.3 و 5G بهره‌مند است.

موتورولا قصد دارد گوشی تاشدنی جدیدش را در رنگ‌های مشکی و آبی و زرشکی عرضه کند. به ادعای منابع آگاه، قیمت این گوشی بین ۱٬۱۶۹ یورو تا ۱٬۱۹۹ یورو خواهد بود.

رنگ‌بندی و طراحی خیره‌کننده گوشی تاشوی موتورولا/ عکس

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها