کد خبر: ۲۵۵۴۸
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
نوکیا گوشی هوشمند نوکیا C۳۲ را در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) در ماه فوریه معرفی کرد. این برند اکنون این دستگاه را در بریتانیا عرضه کرده است و قصد دارد به زودی آن را به بازار هند بیاورد.
به گزارش جدید پرس:

طبق گزارش وبسایت ۹۱mobiles، انتظار می‌رود نوکیا C۳۲ در تاریخ ۲۳ می در هند رونمایی شود. این نشان می‌دهد که بازار هند به زودی شاهد گوشی هوشمند جدید نوکیا خواهد بود. گوشی هوشمند نوکیا C۳۲ صفحه نمایش ۶.۵ اینچی قابل توجهی با وضوح HD+ ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل را به نمایش می گذارد. این صفحه نمایش با نسبت ابعاد ۲۰:۹ است که دارای یک بریدگی برای قرار دادن دوربین جلو است.

 

okia C۳۲ یک پردازنده هشت هسته ای UniSoC SC۹۸۶۳A دارد. کاربران می توانند حداکثر ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشند، با گزینه افزایش حافظه ۳ گیگابایتی دیگر. این دستگاه با اندروید ۱۳ به عنوان سیستم عامل عرضه می شود.

عکس | نوکیا با این تلفن‌همراه فروش 1100 را تکرار می‌کند؟

در مورد تنظیمات دوربین، Nokia C۳۲ دارای پیکربندی دوربین دوگانه عقب است. این شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با سنسور ۲ مگاپیکسلی است. سلفی ها و تماس های ویدیویی توسط دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی انجام می شود.

تامین انرژی C۳۲ توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی صورت می‌گیرد که از شارژ ۱۰ واتی از طریق درگاه شارژ Type-C پشتیبانی می کند. در بخش امنیتی، این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناره است. همچنین دارای استاندارد IP۵۲ است که در برابر گرد و غبار مقاوم است. علاوه بر این، این گوشی یک اسلات کارت microSD اختصاصی ارائه می‌کند و جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری کلاسیک را حفظ می‌کند. از نظر اتصال، پشتیبانی از دو سیم کارت، ۴G، WiFi، بلوتوث ۵.۲، GPS و Glonass را ارائه می دهد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها