کد خبر: ۹۸۷۸
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
وزیر کشور گفت: اعزام‌های جدید زائران به عتبات عالیات به تدریج و طبق سهمیه آغاز می‌شود. اگر مجدداً هجوم جمعیت به مرزها صورت بگیرد قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
به گزارش جدید پرس:

احمد وحیدی، وزیر کشور در یک گفتگوی خبری بیان کرد: اعزام‌های جدید زائران به عتبات عالیات به تدریج و طبق سهمیه آغاز می‌شود. اگر مجدداً هجوم جمعیت به مرزها صورت بگیرد قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد چرا که ظرفیت‌های عراق پاسخگو نیست ولی مردم مطمئن باشند با اطلاع‌رسانی و طبق سهمیه اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: به تدریج افرادی که قرار بوده اعزام شوند و شرایط لازم را داشته باشند و قبلاً اقدامات لازم را از جمله تهیه پاسپورت انجام داده باشند بر اساس سهمیه‌ای که مشخص خواهد شد از استان‌ها اعزام می‌شوند. بنابراین کار باید سازماندهی شده باشد در غیر اینصورت خودشان اذیت می‌شوند به ویژه در مرزهای جنوبی و غربی که هوا بسیار گرم است. از آن طرف حمل و نقل داخلی عراق ممکن است پاسخگو نباشد چون شهرهای عراق شلوغ است. کم کم باید زائران بیرون بیایند تا افراد دیگری جایگزین شوند. بنابراین بهتر است اجازه بدهند بر اساس زمانبندی و اطلاع رسانی که به استان‌ها اعلام می‌شود این اعزام‌ها صورت گیرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها