کد خبر: ۹۶۶۸
۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان از استعفای خود خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

انسیه خزعلی، معان رئیس جمهور در امور زنان درپی حواشی ایجاد برای حضور فرزندش در یکی از کشورهای خارجی، مورد انتقاد زیادی قرار گرفت.

خبر منتشره درباره استعفای انسیه خزعلی به نقل از یک اکانت فیک بوده که در برخی کانال های خبری در حال بازنشر است.

اکانت خزعلی

فرزند معاون رییس جمهور مهاجرت کرد، مادر برکنار می شود!

برخی کانال اای تلگرامی  نوشتند خزعلی  در توئیتی نوشت: امروز، بعد از حضور در آخرین جلسه معاونت زنان و خانواده در نهاد ریاست جمهوری و ارائه توضیحاتی درباره سفر چند ماه پیش پسرم به خارج، استعفای رسمی خود را به ریاست محترم جمهوری تقدیم کردم. ایشان اظهار امیدواری کردند که بتوانم همکاری های خود را در آینده با آن نهاد ادامه دهم

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اخیرا در اظهاراتی که بیشتر به یک شوآف تبلیغاتی شبیه است، گفته: «فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در کشوری خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور، دستور صادر شد؛ اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»

عرفاتی همچنین با لحنی کنایه آمیز گفت: «گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.»

به دنبال این اظهارات، بر اساس شواهد معلوم شد که فرزند انسیه خزعلی نیز راهی کشورهای اروپایی شده تا از فاصله ای نزدیک تر «غرب» را لعنت کند(!) خبری که از سوی مهدی خزعلی، برادر معاون زنان رئیس جمهور هم تایید شد.

انسیه خزعلی اما در واکنش به حضور فرزند خود در خارج کشور، گفت: پسرم خارج از کشور است، اما مهاجرت نکرده و به دنبال توسعه یک مجموعه «دانش بنیان» است.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها