کد خبر: ۷۸۸۹
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
امام جمعه اهواز گفت: در توافق هسته‌ای باید همه تحریم‌های اقتصادی برداشته شود و آمریکا باید تضمین کتبی بدهد که از برجام خارج نشود.
به گزارش جدید پرس:

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران باید اطمینان حاصل کند که همه تحریم‌های اقتصادی برداشه می‌شود و آمریکا باید تضمین کتبی بدهد که از برجام خارج نشود. 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران حق دارد به امریکا و غربی‌ها بی‌اعتماد باشد و باید از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران که از خطوط قرمز عبور نکرد و از حقوق حقه ملت ایران دفاع کرد، قدردانی کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه زن در غرب مورد سوءاستفاده قرار گرفته است، بیان کرد: نظام سرمایه داری و غرب تلاش می‌کنند با هجمه به خانواده و سوء استفاده از زن، ارزش‌های متعالی خانواده از جمله تربیت فرزند و فرزندآوری را لگدکوب کنند.

نماینده ولی فقیه درخوزستان با رد ارزش‌های مادی حاکم بر غرب، عنوان کرد: خانواده کانون اصلی تربیت انسان است به همین دلیل مورد تاخت و تاز تبلیغاتی و هجمه فرهنگی قرار گرفته است.

موسوی فرد همچنین با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: در اربعین امسال پیش بینی شده است که حدود پنج میلیون زائر به کربلا عزیمت کنند و این مراسم باید به صورت هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

 خطیب جمعه اهواز در ادامه با بیان اینکه در دو سال اخیر توفیق حضور در مراسم اربعین در کربلا را نداشتیم، افزود: امسال شور و شوق زیادی برای شرکت در کنگره بین المللی اربعین بین هموطنان دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) وجود دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها