کد خبر: ۴۸۴۳
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
رییس جمهور در مکالمه تلفنی با بشاراسد؛
رئیس جمهور ضمن اشاره به لزوم اجرایی شدن توافقات سابق میان دو کشور، سفر چندی قبل رئیس جمهور سوریه به تهران را موفق توصیف و تاکید کرد: در این سفر توافقات خوبی حاصل شد که اجرای آنها باید به شکل جدی دنبال شود.
به گزارش جدید پرس:

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه شنبه در تماس تلفنی با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به دولت و ملت دوست و برادر سوریه گفت: امیدوارم خداوند به برکت این عید سعید، رحمت و نعمات خود را بر ملت‌های مسلمان و به ویژه ملت‌های مقاوم ایران و سوریه نازل کند.

رئیسی ضمن اشاره به لزوم اجرایی شدن توافقات سابق میان دو کشور، سفر چندی قبل رئیس جمهور سوریه به تهران را موفق توصیف و تاکید کرد: در این سفر توافقات خوبی حاصل شد که اجرای آنها باید به شکل جدی دنبال شود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و به ویژه سوریه تداوم خواهد داشت، اظهار داشت: ایران حامی استقرار صلح و ثبات و مخالف هر گونه مداخله خارجی در سوریه است.

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه نیز در این گفتگوی تلفنی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به دولت و ملت ایران، از آیت‌الله رئیسی درخواست کرد که صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیات وی را به امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برساند.

رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه دشمنان ما نه سال به سال، که روز به روز در برابر محور مقاومت ضعیف‌تر می‌شوند، گفت: ایران و سوریه در یک سنگر واحد قرار دارند و امیدوارم عید سال آینده را در حالی جشن بگیریم که ملت‌های ایران و سوریه شاهد موفقیت‌های روزافزون داخلی و خارجی باشند.

انتهای پیام

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها