کد خبر: ۳۴۰۹
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
بازار گرمی مهندس لیگ؛
انتقال بهترین پاسور لیگ برتر به تیم‌های تهرانی به یکی از مهمترین معماهای نقل و انتقالات تبدیل شده و این بازیکن همچنان در حال بررسی پیشنهادهای مالی است.
به گزارش جدید پرس:

از سعید صادقی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به عنوان شاه‌ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران یاد می‌شود. وی که در فصل بیست و یکم با ۱۴ پاس گل رکورد خارق‌العاده‌ای به نام خود ثبت کرد این روزها سوژه خبری فوتبال ایران به شمار می‌رود و تیم‌های مدعی لیگ برتر در پی استخدام این بازیکن هستند و او نیز در حال بررسی شرایط خود و مبالغ پیشنهادی است. به نظر می‌رسد برای صادقی که در سن ۲۸ سالگی تبدیل به ستاره شده رنگ و تعصب تیمی معنایی ندارد بلکه ملاک انتخاب تیم در مولفه‌های دیگر خلاصه خواهد شد که مهمترین آن بحث مالی است.

صادقی که تا کنون بازی ملی در کارنامه‌اش به ثبت نرسیده و حتی در آخرین لیست دراگان اسکوچیچ بعد از حذف بازیکنان استقلال به تیم ملی دعوت شد، به دنبال آن است تا بالاتر از تمام ستارگان لیگ فوتبال ایران رکورد نقل و انتقالات را بکشند و برای این کار نیز شرایط مهیا است زیرا هم از استقلال پیشنهاد دارد و هم با پرسپولیس مذاکره کرده است. البته این بازیکن نیم نگاهی نیز به دلارهای حاشیه خلیج فارس نیز دارد تا از طریق فرهاد مجیدی به تیم الاتحاد کلباء برود.

هنوز هیچ کارشناسی به درستی نمی‌داند که در ذهن این بازیکن چه می‌گذرد و تعصب رنگی وی به کدام سمت است. البته وی تلاش دارد تا تعصب خود را پنهان کرده و بتواند از این طریق رقابت را در بین تیم‌های خاص برای استخدامش افزایش دهد.

صادقی که اکنون مبلغ قرارداد خود را به عدد ۲۰ میلیارد تومان رسانده است همچان در سکوت خبری کار را دنبال می‌کند و حتی سیل پیام‌های سرخآبی‌ها نتوانسته وی را مجاب به حضور در یک تیم کند. البته اخباری مبنی بر پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شد اما مسوولان استقلال نیز بیکار ننشسته و به دنبال آن هستند تا با پیشنهاد بیشتری وی را از میز مذاکره با سرخپوشان خارج کنند.

شاگرد امیر قلعه‌نویی با انتخاب یک تیم پرطرفدار به دنبال آن است تا با یک تیر ۲ نشان را هدف قرار دهد. وی ابتدا با راهبرد بازار گرمی به دنبال افزایش مبلغ قرارداد خود است و در ادامه با پیوستن به یک تیم پرهوادار می خواهد جایی در دل تماشاگران سرخآبی داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها