کد خبر: ۳۱۶۲
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
قرار نبود کسی در جریان بازنشستگی کاپیتان پرسپولیس باشد
سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس دیگر قصد ادامه دادن فوتبال را ندارد و به این تصمیم را نهایی خواهد کرد اما چرا وی به ملوان بازنگشت؟
به گزارش جدید پرس:

 پس از کش‌وقوس فراوان و شایعات مختلف در خصوص آینده سیدجلال حسینی در پرسپولیس، روز گذشته بود رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد به احتمال فراوان یدجلال فصل آینده به عنوان مربی در پرسپولیس فعالیت می‌کند. البته قرار نبود این خبر در این مقطع رسانه‌ای شود اما رضا درویش این موضوع را اعلام کرد و به همین دلیل برنامه خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال مشخص شد. هرچند که این موضوع خیلی هم به مذاق کاپیتان باسابقه قرمزها خوش نیامد اما قرار بر این شده هفته آینده سیدجلال حسینی در یک نشست خبری، پایان دوران حرفه‌ای خود را در پرسپولیس اعلام کند.

 

باشگاه پرسپولیس هم به کاپیتان خود پیشنهاد برگزار یک دیدار خداحافظی با هر تیمی که خود حسینی خواست را داده است اما خود سیدجلال خیلی مایل به برگزار بازی خداحافظی نیست و ترجیح می‌دهد مثل خداحافظی از تیم ملی، در یک نشست خبری پایان دوران حرفه‌ای خود را اعلام کند.

این درحالی است که حسیتی قصد داشت یک فصل دیگر هم به بازی کردن ادامه دهد اما پس از این پکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به وی اعلام کرد که در برنامه های فصل آینده تیم جایی ندارد و اگر می خواهد به بازی کردن ادامه دهد، باید در تیم دیگری مشغول به بازی شود. این گزینه همچنان برای سیدجلال وجود دارد که سال آخر فوتبالش را در ملوان، تیم زادگاه و دوران جوانی اش بگذراند اما از آنجایی که وی اخیرا در تهران یک مجموعه ورزشی افتتاح کرده و سرمایه گذاری زیادی هم روی آن انجام داده و به همین دلیل قصد دارد به اداره امور این مجموعه بپزدازد. ضمن اینکه نیت وی خداحافظی از فوتبال با لباس پرسپولیس بوده است و تا این لحظه به همین دلیل گزینه بازگشت به ملوان بندرانزلی حتی با وجود لیگ برتری شدن این تیم منتفی است.

 

قرار است طی چند روز آینده زمان و مکان دقیق نشست خبری و بازی احتمالی خداحافظی حسینی اعلام شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها