کد خبر: ۱۵۳۴۳
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های معاند که با موضوع کشته شدن یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه در حال انتشار است کذب بوده و صحت ندارد.
به گزارش جدید پرس:

جریان رسانه‌ای معاند از ابتدای بروز اغتشاشات در کشور همواره راهبردهای متفاوتی را برای انتشار اخبار کذب به کار برده است. این شیوه‌ها که در مقاطع زمانی مختلف متفاوت شده و نوع جدیدی از دروغ را منتشر می‌کنند حتی تا صدور احکام قطعی قضایی از سوی جریان‌های ضد انقلاب پیش رفته‌اند.

در روزهای گذشته اما مدل جدیدی از کشته سازی با چاشنی دستاورد در رسانه‌های معاند منتشر شد. افراد وابسته به جریان خبری معاند در شبکه‌های اجتماعی ادعایی با عنوان کشته شدن یکی از قضات شهرستان ارومیه منتشر کردند. نوع تنظیم خبر به گونه‌ای بود که عنوان شده بود یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه در منزل شخصی خود در این شهرستان شهید شده است.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ‌در رابطه با صحت ادعای مطرح شده، اظهار کرد: خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های معاند که با موضوع کشته شدن یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه در حال انتشار است کذب بوده و صحت ندارد.

عتباتی با اشاره به در قید حیات بودن قاضی مورد اشاره در مورد آخرین وضعیت وی گفت: فردی که مدعی کشته شدن او هستند چند سالی است بازخرید خدمت شده و در کسوت وکالت در حال فعالیت است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها