کد خبر: ۱۵۲۹۴
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
​رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به فحاشی و ارسال پیام های توهین آمیز به فروشنده ای در سایت دیوار کرده بود، خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا سرهنگ علی کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: یک شهروند کرمانشاهی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد پس از درج آگهی اجاره مسکن در سایت دیوار، شخصی ناشناس از طریق چت سایت دیوار اقدام به ارسال پبام های توهین آمیز برای وی کرده است.

وی افزود: با توجه‌ به اظهارات شاکی و مستندات اخذ شده توسط کارشناسان این پلیس در کمترین زمان ممکن، شخص مزاحم مورد شناسایی قرار گرفت و اذعان داشت پس از مشاهده قیمت نامتعارف ملک دچار خشم آنی شده و به جهت انتقام‌جویی دست به این کار زده است.

سرهنگ کسانی تأکید کرد: رعایت اخلاق در فضای مجازی و به ‌خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود و پلیس فتا برابر قانون با افرادی که امنیت و آسایش شهروندان را در فضای مجازی به مخاطره می‌اندازند برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه از عموم شهروندان درخواست کرد: کاربران در صورت عصبانیت می‌بایست خشم خود را کنترل و از اقدامات شتاب‌زده در فضای مجازی پرهیز کنند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها