کد خبر: ۱۵۰۲۴
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
یک نماینده مجلس گفت: هر سه قوه باید مراقب بوده و برای حل مشکلات و پاسخ به مطالبات جوانان اقدام کنند چراکه اینها سرمایه‌ها و آینده سازان کشور هستند.
به گزارش جدید پرس:

محمدعلی محسنی بندپی، نماینده نوشهر در خصوص ضرورت انجام گفت و گوی ملی، اظهار کرد: بایستی با هر منتقد یا هر معترضی، در هر لباسی که هستند گفت و گو کرد؛ اعتراضات و نقدها، باید شنیده شود و قطعا این حقی که برای معترضین و منتقدین برای اعتراض وجود دارد به هیچ وجه نبایستی با تنش، نا آرامی، از بین بردن اعتماد که سرمایه هر نظامی هست و همچنین تخریب اموال عمومی همراه باشد.

من فکر می کنم قاطبه معترضین این روزهای ما، جوانان هستند و بر ما بزرگترها و به ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه ها و معلمان واجب است که از طریق ارتقاء آگاهی های جوانان، راه صحیح مطالبه گری را به آنها اموزش دهیم. ما این روزها دانشجویان ترم یک را در اعتراضات می‌بینیم یعنی دانشجویی که تازه دبیرستان او تمام شده است و شاید هیچ فعالیت اجتماعی نداشته و حتی جایی آموزش ندیده است که چگونه باید از حق خودش دفاع کند.

هر سه قوه باید مراقب بوده و برای حل مشکلات و پاسخ به مطالبات جوانان اقدام کنند چراکه اینها سرمایه‌ها و آینده سازان کشور هستند.

متاسفانه بسیاری از نخبگان و تحصیلکردگان و حتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها در حال ترک کشور هستند و بارها من در نطق های مختلف عرض کردم که باید به مطالبات انها پاسخ گفت البته این اعتراضات و مطالبات فقط به نخبگان و اعضای هیات علمی محدود نشده است بلکه اقشار مختلف جامعه اعم از معلمان، کارمندان، پزشکان و بازنشستگان ما مطالبات متعددی دارند که باید شنیده شود ولی انعکاس مطالبات به مسوولین، نباید با تخریب اموال جامعه که با سرمایه های این ملت ساخته شده است همراه باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها