کد خبر: ۱۴۶۶۵
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
 روزنامه عصراقتصاد در نگاهی طنزگونه به سخنان میرسلیم نوشته است: مصطفی میرسلیم خواهان برخورد با نفوذ اسرائیل از طریق واردات موز به ایران شده است.
به گزارش جدید پرس:

* بد نیست صدا وسیما فصل جدید گاندو را با محوریت نفوذ موزی بسازد. با همان شیوه‌های محیرالعقولی که اسرائیل و کل جاسوسان را سوسک می‌کردند، نفوذ موزی را هم شناسایی کنند.

*با دشمنان کاری کنند که دیگر هوس نکنند حتی به حوزه واردات ترب هم نزدیک شوند، چه برسد موز.

*مخاطبان میلیونی صدا و سیما هم با دیدن سریال، خیال‌شان راحت می‌شود که این حوزه هم پاکسازی شده و دیگر دست اسرائیل به هیچ موزی نخواهد رسید.

*جناب میرسلیم کمر همت می‌بندند و سراغ نفوذهای دیگر می‌روند. شاید مدتی بعد خبر نفوذ آمریکا در واردات کمبزه منتشر شود. یا نفوذ انگلیس در خربزه مشهدی. احتمال دارد مدارکی به دست بیاید که مشخص کند انگلیس برنامه داشته خربزه مشهدی را به نام خودش ثبت کند و در دنیا با نام خربزه بریتیش به فروش برساند.

*واقعاً با این حجم از تیزبینی و اشراف مسئولان بر همه چیز، خیال‌مان راحت می‌شود که هیچ‌وقت کشورمان مورد تهدید بیگانگان قرار نخواهد گرفت. اصلاً بیگانگان جرئت نمی‌کنند دست از پا خطا کنند.

*عقاب‌های تیز چشم ما همیشه در کمین‌اند. حتی نمی‌گذارند یک موز از جایش تکان بخورد. البته تکان خوردن دکل، جابجا شدن میلیاردها پول، رفت و آمد جاسوس‌ها، ترور و…جزو مسائل پیش پا افتاده‌ای است که ارزش تحقیق و تفحص و پیگیری ندارند. وقتی مسائل مهمی مثل موز وجود دارد چرا دنبال چیز دیگری باید بود؟

*آیا می‌دانید چه کشورهایی با همین موز به فروپاشی رسیدند؟ فساد، اختلاس، ناکارآمدی مسئولان، تورم، مشکلات معیشتی، دیکتاتوری، ظلم و تفاوت طبقاتی هیچ‌کدام نتوانستند آنها را نابود کنند. فقط یک موز توانست.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها