کد خبر: ۱۴۴۵۲
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
تیم فوتبال ژاپن با برتری ۲ بر یک مقابل اسپانیا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ شد. با این برد، آلمان از جام جهانی حذف شد.
به گزارش جدید پرس:

تکلیف گروه مرگ جام جهانی 2022 قطر مشخص شد و تیم های ژآپن و اسپانیا به یک هشتم نهایی راه یافتند. اسپانیا به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد  تا شاگردان هاجیمه با پیروزی بر دو قدرت فوتبال دنیا یعنی اسپانیا و آلمان در گروه مرگ با 6 امتیاز صدرنشین و حریف کرواسی شوند.

جدول گروه ای جام جهانی

البته بسیاری معتقد هستند اسپانیا برای قرار گرفتن در سمت دیگر نمودار یک هشتم که برزیل و آرژانتین قرار ندارند باخت مصلحتی مقابل ژاپن داشت! اسپانیا در دور بعد با مراکش رو به رو می شود.

آلمان هم به مصاف کاستاریکا رفت و با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد اما یک پیروزی بی اهمیت را به دست آورد و با 4 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به اسپانیا سوم شد!  آلمان برای دومین دوره پیاپی بعد از قهرمانی در سال 2014 از مرحله گروهی حذف شد!

آلمان

در دو دیدار همزمان بارها تیم های صعود کننده و حذف شده تغییر کردند و گروه مرگ برازنده این گروه بود.

اما در دقیقه ۵۱ بازی اسپانیا و ژاپن، در حمله‌ای، ژاپنی‌ها با سانتر و در نهایت ضربه آئو تاناکا در مقابل دروازه اونای سیمون وارد دروازه اسپانیایی‌ها شد تا ژاپن کامبک بزند و از حریف خود پیش بیفتد.

ژاپن اسپانیا

در این صحنه داور دقایقی بازی را متوقف کرد. گل ژاپن در حالی زده شد که توپ در حال خارج شدن از خط کنار دروازه بود. تیم کمک داور ویدیویی به بررسی این گل پرداخت و در نهایت گل را صحیح اعلام کرد.

ژاپن اسپانیا

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها