کد خبر: ۱۴۴۲۹
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
سید ابراهیم رئیسی گفت: دشمنان تصور کردند که اگر برخی از موارد را مطرح کنند، می‌توانند مردم را به دلیل داشتن مشکلات اجتماعی و اقتصادی که دارند گول بزنند، اما انسجام و وحدت مردم در مقابل دشمن واقعیت است و امروز انسجام شیعه و سنی در شهر و روستا موجب شکست دشمن شده و این از ویژگی مردم این منطقه است.
به گزارش جدید پرس:

سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه دشمنان در قضایای اخیر یک اشتباه محاسباتی بسیار مفتضحی را داشته‌اند، عنوان کرد: دشمنان این بارهم اشتباه بدی را در کارنامه خیانت‌بارشان ثبت کرده‌اند و گمان برده‌اند که با ایجاد ناامنی و اغتشاش اهداف پلید خود را دنبال کنند، غافل از اینکه مردم شهید داده کردستان با این تکانه‌ها نمی‌لرزند.

سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور امروز پنجشنبه (۱۰ آذرماه) در سفر به استان کردستان گفت: ما در کردستان، دیار مجاهدت‌های خاموش، شاهد رشادت و ایستادگی مردم کردستان است، وجب به وجب کردستان در مقابل گروه‌های ضدانقلاب و معاندان ایستادگی کرده است؛ دشمنان، از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال لانه کردن در این خطه هستند اما مردم بیدار و بابصیرت کردستان آن‌ها را نا کام گذاشته‌اند.

رییس جمهور گفت: دشمنان خواستند یک بار دیگر امتحان کنند که آیا می‌توان کاری کرد، اما مردم کردستان بارها اثبات کرده‌اند که دشمن را ناکام کرده‌اند و این سیره و سلوک مردم این خطه است و در دیگر مناطق کشور نیز به این شیوه است.

وی افزود: دشمنان تصور کردند که اگر برخی از موارد را مطرح کنند، می‌توانند مردم را به دلیل داشتن مشکلات اجتماعی و اقتصادی که دارند گول بزنند، اما انسجام و وحدت مردم در مقابل دشمن واقعیت است و امروز انسجام شیعه و سنی در شهر و روستا موجب شکست دشمن شده و این از ویژگی مردم این منطقه است.

رییسی کردستان را جایگاه مردمان سلحشور و مجاهد ذکر کرد و افزود: دشمنان بدانند این نسل جدید همانند مادران و پدران خود در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند و اثبات کرده اند که به خواست دشمنان این دیار فکر نمی کنند، دشمنان بدانند که در دل مردم هیج جای این کشور جایگاهی ندارند.

وی خطاب به کارکنان و مسئولان دولت گفت: امروز مسئله مردم خدمتگزاری صادقانه به آنها است، لذا کارکنان ما در همه نهادها و ادارت بدانند که امروز مهم‌ترین کار ما در دولت خدمتگزاری بی منت به مردم است و این امر موجب عصبانیت دشمنان می شود.

رییس جمهور با بیان اینکه کردستان با داشتن پتانسیل های فراوان نباید بیکار داشته باشد، افزود: تولید در حوزه های کشاورزی و دامداری می تواند بسیار بیشتر از ظرفیت کنونی باشد. باید تلاش کنید از نیروی کارآمد بومی استان در این منطقه برای پیشرفت استفاده شود.

رئیسی گفت: دختران و پسران ما که فارغ التحصیل دانشگاه های هستند باید بدانند که زمینه کار برای آنها پس از فارغ التحصیلی مهیا است. این امر به تلاش مضاعف مدیران بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: متن کار ما خدمت صادقانه به مردم است، کاری که امروز بسیجیان و نیروهای جهادگر در حال انجام هستند. موارد دیگر فقط حاشیه است؛ مدیران ما بدانند که نباید دچار حاشیه شوند و خدمتگزاری متن کار دولت است.

رییس جمهور یادآور شد: این سفرهای استانی به کردستان تا پایان مشکلات و رفع چالش‌های مردم استان ادامه دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها