کد خبر: ۱۳۹۴۸
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
معاون هماهنگ کننده سپاه در حسینیه جماران گفت: دنیا را برای این خانم عزاخانه کردند. این احتمال وجود دارد که بگوییم پلیس یک نفر را کشته؛ شما چه می‌گویید که هزاران نفر را بی گناه کشته اید؟ به کوری چشم آمریکایی‌ها از همین دانشگاه شریف و تهران موشک‌هایی ساخته شد که تل اویو را هدف خواهد گرفت. تکلیف امروز ما جهاد تبیین است. رهبری فرمودند مهمترین وظیفه شما امیدآفرینی و شکست تبلیغاتی دشمن است. در نامعادله دروغگویی رسانه‌ها و فضای مجازی است که کشوری که بیشترین انتخابات را دارد دیکتاتور و کشوری که یک انتخابات هم نداشته مدعی حقوق بشر می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

سردار نقدی گفت: بی بی سی و اینترنشنال مدعی حقوق بشر شده اند. شما اصلا حقوق بشر می فهمید؟! مساله چیز دیگری است. در این ۴۳ سال مولفه های قدرت آمریکا در حال کاهش و مولفه های قدرت ایران رو به افزایش است و رهبری فرمودند هندسه قدرت جهان در حال تغییر کرده است. از هیبت نام آمریکا دولت ها سقوط می کردند و امروز به جایی رسیده که پایگاهش را در عین الاسد می زنیم و غلطی نمی تواند بکند.

وی گفت: آمریکا خودش را به رهبری جهان برگزیده و به ما می گویند دیکتاتور؛ خودتان از چه کسی رای گرفته اید. امروز آمریکا رتبه اول صادرات زغال سنگ شده و در سیاست هرچه او می خواهد نیست و هرچه جمهوری اسلامی می خواهد هست. او دارد سقوط می کند و شما دارید صعود می کنید. گرانی و معیشت واقعی است اما در شعارهای آنها همه چیز بود جز مشکلات مردم. طبیعتا با کسی که می خواهند ارشاد کنند خشن رفتار نمی کنند و می گویند کشته شده؛ دلیلی کو. شما باید دلیل ارائه بدهید و ما نباید بدهیم.

 

سردار نقدی گفت: همه دوربین‌ها دیدند خانمی غش کرد و مرد. پدرش گفت جای ضربه نمی‌بیند. پزشکی قانونی انواع آزمایش‌ها را انجام دادند و ده‌ها پزشکی که طرز فکر من و شما را قبول ندارند گواهی کرده اند که هیچ ضربه‌ای نبوده است. دنیا را برای این خانم عزاخانه کردند. این احتمال وجود دارد که بگوییم پلیس یک نفر را کشته؛ شما چه می‌گویید که هزاران نفر را بی گناه کشته اید. اینقدر عیار انسان دوستی شما بالا است که برای یک خانم، ولو به ظلم کشته شده باشد، را عزاخانه جهانی می‌کنید؟! امسال ۴۲۳۴ نفر در زندان‌های آمریکا کشته شده اند.

چند هزار بسیجی در اعتراضات مجروح و شهید شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه در حسینیه جماران گفت: حماسه‌ای که امروز بسیجی‌ها دارند می‌آفرینند از همه آن حماسه‌ها بزرگ‌تر است. اگر در آن روز با دستان خالی جنگیدیم مجبور بودیم، اما بسیجی امروز زاغه‌های مهماتش پر است، ولی با دست خالی به میدان آمده اند تا به دنیا نشان بدهند ضد حقوق بشر چه کسی است. چند هزار بسیجی مظلومی که در این اعتراضات مجروح و شهید شدند با دست خالی به جنگ دشمن عنود رفته اند.

سردار نقدی افزود: ۳۰۰ کانال تلویزیون فارسی زبان ۲۰ سال کار کرده اند که ارزش‌ها را کمرنگ کنند و روزی که غبار‌ها فرو بنشیند دنیا خواهد دید چه اتفاقی افتاده و این شکوه و بصیرت ملت ایران است. فلسفه را از فوتبالیست یاد نمی‌گیرند و سیاست را از هنرمند یاد نمی‌گیرند؛ این را مردم می‌فهمند و کسانی نیستند که دین و سبک زندگی را دنبال کسانی بروند که مشهور شده اند. ۷۰ درصد از زنان ما در زمان شاه بی سواد بودند؛ الآن ۳۰ درصد از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها زن هستند

سردار نقدی افزود: تفاوت این انقلاب با انقلاب‌های جهان در این بود که آن‌ها متکی به یک قشر خاص حکومت‌ها را سرنگون کردند، اما در انقلاب اسلامی همه اقشار حضور دارند. انقلاب با بسیج عمومی مردم پیروز شد. اول انقلاب اطلاعات ما مشق می‌کردند، ولی با کمک مردم همه گروهک‌ها جمع شدند. امام راحل بزرگوار برای دوام انقلاب مردم را سازماندهی کردند و این "بسیج" شد. قطعا دفاع مقدس درخشان‌ترین نقطه تاریخ ایران است که یک ملتی زیر بار هیچ قدرتی نرود و بر همه قدرت‌های شرق و غرب پیروز شود. بعد از شکست دشمن و بازپس گیری سرزمین نوبت بازسازی رسید که به خوبی انجام شد. مستشاران آمریکایی اینجا برنامه می‌نوشتند و خودشان پول نفت ما را بر می‌داشتند؛ این وضعیت نظامی ما بود. امروز ایران را رتبه هفتم نظامی دنیا می‌دانند و هیچ قدرتی توان حمله به کشور ما ندارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها