کد خبر: ۱۳۶۸۰
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه در مجلس گفت: من با خانواده پیرفلک دیداری نداشتم، فرماندار و معاون سیاسی استاندار به آنجا رفته‌اند. مادر شهید هم صدایش ضبط شده و کلیپ پر کرده است که پیجم در اختیار خودم نیست دیگران شیطنت کرده‌اند. مادر شهید گفته است من فرزندم را شهید می‌دانم و در کنار نظام هستم اگر حرفی هم زده‌ام بر اثر عصبانیت بوده است، لذا دیداری دوستان با ایشان داشتند اما من نداشتم.
به گزارش جدید پرس:

نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: با خانواده شهدا دیدار کردم و در حال حاضر هم پدر یکی از شهدا در کنار من هستند که می‌خواهیم برای تشییع پیکر پسرشان برویم. همه‌ این‌ها را به فرمانداری آوردند و ما آن‌ها را دیدیم و به آنها تسلیت گفتیم، آن‌ها نگران بودند که اراذل و اوباش به بچه‌های‌شان تیراندازی کرده‌ باشند.

عبدالله ایزدپناه درباره آخرین وضعیت شهر ایذه گفت: هم‌اکنون خودم در منطقه هستم. روز چهارشنبه ۲۵ آبان حادثه تلخی رخ داد که ۲ نفر موتور سوار به سمت مردم، رهگذران و حتی کسانی که قصد تجمع داشتند، شلیک کردند که در این حادثه ۷ نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند و تعدادی از هم ماموران نیروی انتظامی هم زخمی شدند.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز گذشته تشییع پیکر تعدادی از شهدا برگزار شد و امروز هم تشییع پیکر یکی دیگر شهدا در حال برگزاری است و در حال رفتن به یک روستا برای برگزاری مراسم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: منطقه آرام است،‌ البته دیشب در ایذه‌ یک حرکت‌هایی انجام دادند و صدای تیراندازی در یک کوچه‌ شنیده شد. شرایط آرام است و دشمن می‌خواهد شیطنت انجام دهد و بگوید ناآرام است و گزارش‌هایی بدهد؛ تیراندازی و شعارهای ناپیدایی در برخی کوچه‌ها وجود دارد اما الحمدالله آرام است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره این‌که آیا دیداری با خانواده جان‌باختگان داشته است یا خیر، گفت: با خانواده شهدا دیداری کردیم و در حال حاضر هم پدر یکی از شهدا در کنار من هستند که می‌خواهیم برای تشییع پیکر پسرشان برویم. همه‌ این‌ها را به فرمانداری آوردند و ما آن‌ها را دیدیم و به آنها تسلیت گفتیم، آن‌ها نگران بودند که اراذل و اوباش به بچه‌های‌شان تیراندازی کرده‌ باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا دیداری با خانواده کیان پیرفلک داشته است یا خیر، بیان کرد: من با خانواده دیداری نداشتم، فرماندار و معاون سیاسی استاندار به آنجا رفته‌اند. مادر شهید هم صدایش ضبط شده و کلیپ پر کرده است که پیجم در اختیار خودم نیست دیگران شیطنت کرده‌اند. مادر شهید گفته است من فرزندم را شهید می‌دانم و در کنار نظام هستم اگر حرفی هم زده‌ام بر اثر عصبانیت بوده است، لذا دیداری دوستان با ایشان داشتند اما من نداشتم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها