کد خبر: ۱۳۳۳۰
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در نطق خود خطاب به دشمنان خارجی، تجزیه طلب ها، براندازها و تروریست های رسانه‌ای، گفت: ما بر سر اسلام، قرآن، ایران و ولایت با احدی تعارف نداریم و هر لحظه آماده ایم چون پدرانمان جان ناقابل خود را فدای اسلام و ایران کنیم.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

جلال رشیدی کوچی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه (۲۲ آبان) مجلس شورای اسلامی گفت: امروز از آن مردمی می گویم که به گرانی‌های بی پایان، معیشت نامناسب، تورم چندین ساله، تبعیضها و بی عدالتی ها بحق معترض بوده و هستند، اما مثل همیشه صبورانه و نجیبانه حساب خود را از دشمنان این آب و خاک جدا کردند به امید آنکه بتوانند در فضایی آرام‌تر صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.

وی با بیان اینکه گوش هایی که نمی شنوند، بشنوند و چاره اندیشی کنند خطاب به نمایندگان مجلس و مسئولان کشور گفت: من صدای نوجوان ۱۳ ساله ای هستم که به خاطر بی تدبیری و بی برنامگی آموزش و پرورش مورد هجوم انواع افکار مسموم قرار داشته و به بیراهه می رود! من صدای داوطلبانی هستم که ماه‌هاست فریاد می زنند و به مصوبه مغرضانه، ظالمانه و غیر قانونی شورای انقلاب فرهنگی اعتراض دارند، چراکه آینده خود را تباه می بینند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: آقایان، آیا درخواست ۱۸۰ نماینده مجلس مبنی بر لغو این مصوبه را ندیدید؟ آیا مغایرت های مکرر با قانون اساسی و قوانین جاری کشور که توسط معاونت حقوقی و مجلس به شما تذکر داده شد را ندیدید؟ من امروز صدای داوطلبان و دانشجویانی هستم که صرفا به دلیل حدس و گمان و بدون ارائه هیچ گونه مدرکی با برچسب تقلب از ادامه تحصیل جا ماندند. آقایان سازمان سنجش اگر سندی دال بر تقلب دارید شفاف ارانه کنید و اگر ندارید با چه جراتی موجبات ناامیدی، خشم و نارضایتی جوانان را فراهم می کنید؟

رشیدی کوچی در عین حال خاطرنشان کرد: من امروز صدای طلبه ای هستم که به دلیل عملکرد نامناسب برخی مسئولین و بعضا هم لباس مورد هجمه برخی جوانان فریب خورده قرار می گیرد و برای اسلامی صبوری می کند. من امروز صدای میلیون ها ایرانی مستأصلی هستم که خرید یک خودروی بی کیفیت داخلی هم برایشان آرزو شده، خودرو با کیفیت خارجی که جای خود دارد. مگر مافیای خودرو چه قدرتی دارد که اینگونه در برابر خواست بحق مردم و رهبری ایستاده است؟

وی در ادامه گفت: من صدای کشاورزی هستم که منتظر دریافت پول بیمه سال گذشته است تا بذر کشت سال بعد خود را خریداری کند و امروز نگران معاش سال آینده خانواده اش است. امروز صدای سرمایه گذاری هستم که خواست بماند و کشورش را آباد کند اما آنچنان در بروکراسی های اداری درگیرش کردیم که عطای تولید را به لقایش بخشید. صدای حافظان امنیت و نیروهای مسلحی هستم که با حداقل حقوق ها در سخت ترین شرایط اقتصادی تا پای جان در حفاظت از کشور و مردم می کوشند و امروز مورد شدیدترین توهین ها و هجمه های داخل و خارج هستند و شهید شده و دم نمی زنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها عنوان کرد: من صدای فرهنگی‌ای هستم که دغدغه معیشت و گذران زندگی آنچنان بر زندگی اش سایه افکنده که دلی برای آموزش و حالی برای پرورش برای او باقی نمانده است؛ رتبه بندی حداقلی را سریع تر اجرا کنید. امروز صدای ۸۰۰ هزار شغلی هستم که چشم نگران از فیلترینگ نان سفره‌اش در حال قطع شدن است اما کسی صدایش را نمی شنود.  

رشیدی کوچی با بیان اینکه چرا بر نارضایتی ها می افزایید، گفت: من صدای بانوان نجیب و شریف ایران بزرگ هستم که به دلیل رفتارهای سلیقه ای و دوقطبی سازی های غلط و عدم اصلاح روش ها به وقت خود، امروز در شرایط سختی از لحاظ روحی و روانی قرار دارند.  

وی در ادامه یادآور شد: من صدای نیروهای پیمانکاری هستم که سال هاست از آنها بیگاری می کشند و چشم انتظار مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت و امنیت شغلی هستند، مجلس انقلابی سریع تر اقدام کنید.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس خطاب به مردم اظهار کرد: شأن جلال رشیدی کوچی در نوکری و خدمت به شما تعریف شده است؛ شرمنده ام که در خدمت گزاری آنطور که مطلوب شماست عمل نکردم.

رشیدی کوچی افزود: امروز بار دیگر به فرموده امام راحل مردم دین خود را به جمهوری اسلامی ادا کردند و اکنون نوبت مجلس و دولت است تا با شیندن ندای بحق ملت به اصلاح جدی برخی روندها و رفتارهای غلط گذشته به ندای مظلومانه این مردم لبیک گویند. خشم، عصبانیت و نارضایتی مردم را با باز کردن گره های زندگی‌شان تبدیل به امید، همدلی و خوشحالی کنیم و از این فرصت تاریخی که بار دیگر ملت در اختیار نظام قرار داده استفاده درست کنیم و به فرموده امام و رهبری سهم مردم را در تصمیمات بزرگ دخالت جدی دهیم.

وی با بیان اینکه قائل به اصلاح امور بر اساس اصول هستم، عنوان کرد: معتقدم در چارچوب قانون اساسی و شریعت و با تبعیت درست از فرامین امام و رهبری به راحتی بسیاری از مشکلات قابل حل است به شرط آنکه طبق بیانیه گام دوم انقلاب از ظرفیت جوانان متعهد، متخصص و نواندیش که قادر به فهم و برقراری با نسل جدید هستند، در مسئولیت های کلیدی استفاده شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها  در پایان خطاب به دشمنان خارجی، تجزیه طلب ها، براندازها و تروریست های رسانه ای و لشگریان فیک مجازی آلبانی نشین که خودشان خوب می دانند دستان کثیفشان به خون جوانان وطن آغشته است، گفت: ما بر سر اسلام، قرآن، ایران و ولایت با احدی تعارف نداریم و هر لحظه آماده ایم چون پدرانمان جان ناقابل خود را فدای اسلام و ایران کنیم.  

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها