کد خبر: ۱۳۲۰۲
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
حجت الاسلام قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بی حرمتی به سرود و پرچم ملی غیر قابل اغماض است. ورزشکاران و کسانی که هویت ایرانی و اسلامی، حرمت پرچم و سرود ملی را زیر پا می گذارد نماینده کشور نیستند لذا مسئولان باید با چنین افراد خود فروخته برخورد کنند.
به گزارش جدید پرس:

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۲۰ آبان ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، بی حرمتی به سرود ملی و پرچم را غیر قابل اغماض دانست و گفت: ورزشکاران و کسانی که هویت ایرانی و اسلامی، حرمت پرچم و سرود ملی را زیر پا می گذارد نماینده کشور نیستند لذا مسئولان باید با چنین افراد خود فروخته برخورد کنند.

وی بااشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان با وجود وضع تحریم های مختلف نتوانستند ایران را محدود کنند و ایران همچنان با اقتدار علمی در عرصه های مختلف پیروز و پیش قدم است.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه دشمنان از قدرت نظامی و موشکی ایران می ترسند، گفت: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران ضعیف هستند و قدرت حمله نظامی به ایران را ندارند بنابراین خواستند با اغتشاشات و از طریق ایجاد ناامنی توسط عده ای خود فروخته به اهداف خود برسند اما با هوشمندی ملت ایران بار دیگر مغلوب شدند.

وی با بیان اینکه در دین اسلام،گوشه گیری و انزوا طلبی نهی شده، بر حضور در جامعه و برنامه های جمعی تاکید کرد و گفت: صاحب نظران و افراد تاثیر گذار در جامعه باید به میدان عمل بیایند و خود را از جامعه و اتفاقات آن کنار نکشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها