کد خبر: ۱۳۱۰۵
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به ناآرامی های اخیر گفت: اگر امروز نیز آن گونه که جامعه انقلابی توقع دارند با این مگسان برخورد نمی شود اراده رهبر معظم انقلاب است اما روزی که ایشان فرمان برخورد صادر کند به طور قطع آنها هیچ جایی در کشور نخواهند داشت.
به گزارش جدید پرس:

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در اجتماع بانوان گنابادی که در حمایت از نظام و گرامیداشت شهید بسیجی اغتشاشات اخیر، " آرمان علی وردی" برگزار شد افزود: ایران اسلامی، شهید پرور است و با خون شهدا رشد کرده و عزت، اقتدار، معنویت و بصیرت امروز ما مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و خون شهداست.

وی اضافه کرد: این اقتدار با خون شهدا ادامه می‌یابد و لازمه تداوم این اقتدار در صحنه بودن و اطاعت از فرامین ولایت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در جغرافیای ایران، برای ادامه سیره شهدا، راهی جز پیروی از ولایت و اطاعت محض از رهبری وجود ندارد.

امیر سرتیپ حیدری افزود:در مجموعه ارتش ۴۸هزار شهید و حدود ۲۰۰ هزار خانواده شهید داریم و نمی گذاریم دشمن در کوچه و خیابانهایی که به نام شهدا مزین است قدم بگذارد که اگر دشمن این خیال را داشته باشد پایش را قلم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب از روزی که این انقلاب نهالی نورس بود، هجمه ها و دشمنی‌های خود را اجرا کردند و هیچ غلطی نیز نتوانستند بکنند و اینک که این انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است به طور قطع باز هم نمی توانند هیچ غلطی بکنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ناآرامیهای اخیر گفت: اگر امروز نیز آن گونه که جامعه انقلابی توقع دارند با این مگسان برخورد نمی شود اراده رهبر معظم انقلاب است اما روزی که ایشان فرمان برخورد صادر کند به طور قطع آنها هیچ جایی در کشور نخواهند داشت.

شهرستان گناباد در ۲۸۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها