کد خبر: ۱۲۴۲۰
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
در صحنه‌خوانی واقعیت‌های اتفاق افتاده، امروز عدالت‌خواهان و رادیکال‌های اصلاح‌طلب و اصولگرای مصلحت‌اندیش چه بخواهند یا نخواهند در زمین تعریف و تبیین شده ضدانقلاب بازی می‌کنند.
به گزارش جدید پرس:

به‌عبارتی همه داشته‌ها و اثرگذاری‌های اجتماعی آنان به سبد ضدانقلاب واریز و محاسبه خواهد شد و با این جهت‌گیری اشتباه آنها عملکردشان به سوخت موتور جریانات ضدانقلاب تبدیل می‌شود.

اینکه عدالت‌خواهان ادامه اعتراضات را مطالبه می‌کنند و میان اتفاقات تروریستی شیراز و اغتشاشگران با معترضان مرزبندی قائل می‌شوند و آن را جدا و بی‌ربط از هم تحلیل و تفسیر می‌کنند گذشته از اینکه فاقد صلاحیت و قدرت تحلیل در مناسبات سیاسی است در واقعیت در تقویت فشار ضدانقلاب بر نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نقطه‌زنی ضدانقلاب همچون دیده‌بان در میدان جنگ ایفای نقش می‌کنند و به اتاق فرماندهی و طرح ریزی ضدانقلاب برای آسیب رساندن به حیات انقلاب گرا می‌دهند.

با تأسف باید از همسویی نرم و احتمالا از سر غفلت جریانات به‌اصطلاح عدالت‌خواه و مدعی اصلاح‌طلبی با براندازان تشنه به خون این ملت، احساس نگرانی کرد.

چرا برخی با تحلیل‌های ناصواب و خطای محاسباتی وحشتناکی که دارند، فرق بین رفتار نه چندان صواب عدالت‌خواهانه با ترویج خشونت توسط سلطنت‌طلب‌ها، همجنس بازها، کمونیست‌ها، منافقین، تجزیه‌طلبان و امپریالیسم در برابر انقلاب اسلامی که در یک خط علیه ملت ایران صف‌آرایی آشکار دارند را نمی‌بینند؟!

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها