کد خبر: ۱۲۰۱۸
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، درباره حضور مرتضوی در دولت و اینکه تعداد چهره‌های حاضر در دولت نهم و دهم در کابینه رئیسی افزایش پیدا می‌کنند گفت: خیلی نباید وارد این فضاها شد مهم نیست. مهم این است که از نیروهای کاردان و باتجربه در کنار نیروهای باتجربه استفاده کرد.
به گزارش جدید پرس:

مصطفی نخعی گفت: در هر صورت نمی‌شود نیروهایی که در طول سال‌ها تجربه بدست آوردند را کنار گذاشت باید از آنها استفاده کرد. البته دیدگاه این قبیل نیروها به رئیسی نزدیک‌تر است البته مرتضوی در دولت حضور داشته و قرار نیست فرد جدیدی به دولت اضافه شود بلکه از جایی به جای دیگر منتقل می‌شود. مرتضوی در دولت هاشمی رفسنجانی هم فرماندار بود و در دولت روحانی شهردار مشهد بود.

او درباره برکناری سعید محمد از مناطق آزاد خاطرنشان کرد: سعید محمد یکی از مدیران توانمند است که در قرارگاه هم این نکته را نشان داد اما نمی‌دانم چرا نتوانست در مناطق آزاد موفق باشد این نکته برای بنده هم مبهم است. حتما چالش و عدم هماهنگی منجر به این جابه‌جایی شده است. البته درباره قدرت اجرایی سعید محمد تردیدی وجود ندارد و مطمئن هستم اگر مسئولیتی متناسب با علاقه و توانمندی سعید محمد به او واگذار شود حتما میتواند یکی از مدیران خوب کشور شود.

نخعی در پایان در پاسخ به اینکه گفته می‌شود جریان قالیباف در برکناری سعید محمد بی‌تأثیر نبوده است یادآور شد: در این مورد چیزی نشنیدم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها