کد خبر: ۱۱۱۷۸
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به اتهام‌زنی علی کریمی فوتبالیست سابق کشورمان به نظام و دروغ‌پراکنی‌های وی در فضای مجازی گفت:‌ مدعی‌العموم باید به موضوع اتهام‌زنی علی کریمی به مجموعه نظام ورود پیدا کند و این فرد را مورد محاکمه قرار دهد.
به گزارش جدید پرس:

وی افزود: مجازات‌های لازم برای اتهام‌زنی و دروغ‌پراکنی توسط فرد یا افراد پیش‌بینی شده و چنانچه فرد جزو مسئولین باشد و یا امکانات حکومت به جایگاه خاص رسیده باشد این مجازات‌ها طبق قانون تشدید می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه بایدبه موضوع اتهام‌زنی علی کریمی به نظام، ورود و با او برخورد کند و برای افکار عمومی روند کار را تبیین کند تا این نحوه برخورد درس عبرتی باشد برای کسانی که می‌خواهند اینگونه رفتارها را تکرار کنند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد:‌ همچنین باید روند رسیدگی به پرونده این قبیل افراد به صورت شفاف توسط قوه قضائیه تشریح و تبیین شود تا مردم در جریان روند رسیدگی به پرونده اینگونه افراد قرار گیرند.

وی افزود: بسیاری از مردم نسبت به روند رسیدگی به پرونده‌ها در قوه قضائیه مطلع نیستند و این عدم تبیین و عدم اطلاع‌رسانی صحیح باعث سوءتفاهم‌هایی برای مردم می‌شود و اطلاع‌رسانی دقیق و درست در روند رسیدگی به پرونده‌ها و برخورد با متهمان می‌تواند از ایجاد سوء تفاهم‌ها جلوگیری کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها