کد خبر: ۹۵۶۲
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه اتمام ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر، گفت:بخشی از تورم ۵۰ درصدی سال‌های گذشته به دلیل فعال نبودن مسکن بود.
به گزارش جدید پرس:

هادی عباسی با اشاره به اینکه بخشی از تورم 50 درصدی سال‌های گذشته به دلیل فعال نبودن مسکن بود، اظهار کرد: تاکنون مقام معظم رهبری بر موضوع مسکن تا این حد صریح مطالبه‌گری نکرده بودند. بنابراین تلاش خواهیم کرد تا مشکلات بخش مسکن را برای مردم برطرف کنیم.

وی افزود: برخی معتقدند با توجه به امکانات موجود می‌توان مشکل مسکن کشور را حل کرد و مسکن را به نقطه مطلوبی رساند. 

وی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی رشته اقتصاد زمین و مسکن در کشور، گفت: اقتصاد زمین و مسکن پیچیده، دشوار و چند وجهی است. معتقدم با رونق بخش مسکن می‌توان اقتصاد کشور را نجات داد.

قائم مقام وزیر راه در طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا بار وزیر راه و شهرسازی را در حوزه مسکن سبک و خیالش را کمی آسوده کنیم. همچنین تلاش خواهیم کرد با انسجام وهمدلی پروژه عظیم طرح نهضت ملی مسکن را به نتیجه برسانیم.

عباسی‌  با بیان "در تلاشیم انسجام وزارت راه و شهرسازی را حفظ کنیم" یادآور شد: متاسفانه هنوز 250 هزار واحدمسکونی مهر ناتمام در کشور وجود دارد. در برنامه است تا این 250 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر را تا پایان سال به اتمام برسانیم و پرونده مسکن مهر را ببندیم و بتوانیم نشاط و امیدواری را به جامعه برگردانیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها