کد خبر: ۹۵۵۱
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه اکثر مراجعه‌کنندگان به دفتر نمایندگان مجلس، در حوزه مسکن است و نشان می‌دهد که این موضوع به یک چالش جدی در جامعه تبدیل شده که این مطلبد با نگاه ویژه‌ای به این موضوع توجه شود.
به گزارش جدید پرس:

علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مشکلات مسکن در دیدار اعضای هیأت دولت اظهار کرد: مشکل مسکن امروز به یک معضل جدی برای مردم تبدیل شده و مردم نیز در موضوع قیمت خرید و اجاره‌بهای مسکن با مشکلات جدی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات حوزه مسکن باید از اولویت‌های دولت باشد، افزود: مطالبه اکثر مراجعه‌کنندگان به دفتر نمایندگان مجلس، در حوزه مسکن است و نشان می‌دهد که این موضوع به یک چالش جدی در جامعه تبدیل شده که این مطلبد با نگاه ویژه‌ای به این موضوع توجه شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: دستگاه‌های مسئول باید به موضوع مسکن ورود جدی داشته باشند و اقدامات لازم را در این زمینه را نیز انجام دهند.

سلیمی با بیان اینکه در حوزه مسکن ملی باید اقدامات جدی صورت گیرد، افزود: مسکن یک پیشران اقتصادی است و ۱۸۶ شغل به بحث مسکن وابسته است که اگر این حوزه به راه بیفتد، در حوزه اشتغال نیز شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی خواهیم بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: لازم و ضروری است که دستگاه‌های مذکور به موضوع مسکن ورود جدی داشته باشند تا شاهد مشکلات در این حوزه نباشیم، چرا که هرگونه تأخیر یا کم‌کاری مسئولان موجب ضرر و زیان و وارد شدن آسیب به مردم می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها