کد خبر: ۲۲۷۰۰
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
آپارتمان ۱۲۰ متری در منطقه یک تهران ۴۴ میلیارد ناقابل آگهی شده است؛ رقم پیشنهادی فروشنده بابت هر متر از این خانه با قیمت پراید صفرکیلومتر برابری می‌کند
به گزارش جدید پرس:

گزارش تحولات بازار مسکن پایتخت که به‌شکل ماهانه از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار منتشر می‌شد، از سه ماه قبل دراختیار رسانه‌ها و مردم قرار نگرفته است. آخرین بار دی‌ماه پارسال مرکز آمار متوسط قیمت آپارتمان‌های مسکونی تهران را متری ۵۵ میلیون تومان اعلام کرد و الان احتمالا قیمت خانه‌های تهران بیشتر هم شده است. در همان آخرین آمار‌های رسمی میانگین قیمت خانه‌ها در منطقه یک را حدود ۱۱۲ میلیون تومان اعلام کردند، اما الان در پلتفرم‌های خرید و فروش مسکن تا دلتان بخواهد آگهی‌هایی وجود دارد، که فروشنده چند برابر این عدد را به خریدار پیشنهاد می‌دهد. در این مطلب سراغ همین خانه رفتیم. واحد‌هایی که طبق انتظار در منطقه یک که گران‌ترین بخش بازار مسکن پایتخت است، آگهی شدند و قیمتی که فروشنده‌شان بابت هر متر پیشنهاد داده، تقریبا با یک پراید صفرکیلومتر برابری می‌کند.

به گزارش فرارو، قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در زعفرانیه تهران توسط فروشنده‌ای دقیقا ۳۵ میلیارد تومان اعلام شده است. با یک تقسیم ساده متوجه می‌شویم فروشنده انتظار دارد خریدار بابت هر مترمربع ۳۵۰ میلیون تومان بپردازد. فروشنده در توضیح این واحد به‌مشرف بودنش نسبت به کاخ نیاوران اشاره کرده و برای اینکه بابت قیمت پیشنهادی توجیه داشته باشد، در آگهی چیز‌هایی مثل متریال وارداتی و برند، روف‌گاردن، دوتا پارکیتنگ و حضور دائمی سرایدار در ساختمان را ردیف کرده است. طبق عکس‌های آگهی، در ساختمانی که این واحد ساخته شده، سالن ورزشی و اجتماعات دیده می‌شود و آسانسور و پارکینگ را هم باید جزو امکاناتش حساب کنیم. از طرفی عمر بنا واحد ۱۴۰۱ است و به‌اسم واحد کلیدنخورده آگهی شده و داخل آن یکی از اتاق‌های خواب به‌شکل مستر ساخته شده است.

 

 

آپارتمان ۱۰۰ متری دیگری را در ولنجک با قیمت ۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین جدید‌ترین فایل‌های بازار مسکن تهران پیدا می‌کنیم. به‌این ترتیب قیمت پیشنهادی فروشنده بابت هرمتر مربع ۳۱۲ میلیون تومان است. این عدد از متوسط قیمت مسکن در منطقه یک براساس آخرین آمار‌های رسمی که به‌دی‌ماه پارسال تعلق دارد، تقریبا متری ۲۰۰ میلیون بیشتر است. مهمترین چیزی که این واحد را به یکی از گران‌ترین آپارتمان‌های تهران تبدیل کرده، داشتن چیز‌هایی مثل استخر و سونا، سالن ورزشی و روف گاردن در ساختمان است. این یکی هم کلیدنخورده است و سال ساخت آن را ۱۴۰۱ اعلام کردند. در آگهی که درباره این واحد در پلتفرم‌های خریدوفروش دیده می‌شود، چیز‌هایی مثل اتاق‌های خواب مستر و متریال درجه یک خارجی را به‌عنوان امکاناتش اسم بردند.

آپارتمان ۱۲۰ متری را در الهیه واقع در منطقه یک تهران ۴۲ میلارد ناقابل آگهی کردند. یعنی فروشنده چشم‌انتظار خریداری است که توانایی پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان را بابت هر متر دارد. واحدی که درباره آن صحبت می‌کنیم طبقه سوم یک آپارتمان هفت طبقه ساخته شده و عمر بنا آن را سال ۱۴۰۲ نوشتند. طبق انتظار امکانات خاصی که در این ساختمان وجود دارد، باعث شده واحد موردنظرمان با این قیمت شگفت‌انگیز فروخته شود. دولاین آسانسور، روف‌گاردن، استخر و سونا و سرایدار ۲۴ ساعته جزو مهمترین آپشن‌های این واحد به‌حساب می‌آیند که این یکی را هم به‌اسم واحد کلیدنخورده به خریداران پیشنهاد می‌دهند. همان حوالی یعنی در خیابان فرشته یک واحد ۱۲۰ متری دیگری را دقیقا با همین قیمت بین آگهی‌ها پیدا می‌کنیم.
مالک این واحد هم رقم ۳۵۰ میلیون تومان را به‌عنوان قیمت پیشنهادی برای هر متر زیرنظر گرفته است. یک اتاق خواب مستر و استخر و سونا و روف‌گاردن جزو امکانات این آپارتمان است و در این ساختمان برای هر واحد یک در جداگانه بابت آسانسور‌ها وجود دارد.

آپارتمان ۱۲۰ متری دیگری را در سایت دیوار با قیمت ۴۴ میلیارد تومان برای فروش گذاشتند. فروشنده این واحد تصمیم گرفته برای هر متر ۳۶۶ میلیون و تقریبا ۶۰۰ هزار تومان قیمت تعیین کند که این عدد معادل ارزش پراید صفرکیلومتر در بازار خودرو است. هردوتا اتاق خواب این خانه به‌شکل مستر طراحی شده و فروشنده در آگهی به متریال درجه یک، روف‌گاردن، سالن اجتماعات، استخر و سونا به‌عنوان امکانات واحد اشاره کرده است.

موقعیت

متراژ

مهمترین امکانات

قیمت کل

قیمت هر متر

زعفرانیه

100 متر

روف‌گاردن و دو پارکینگ

35 میلیارد تومان

350 میلیون تومان

ولنجک

100 متر

استخر و سونا، سالن ورزشی و روف‌‌گاردن

31 میلیارد و 200 میلیون تومان

312 میلیون تومان

الهیه

120 متر

استخر و سونا، سالن ورزشی و روف‌‌گاردن

42 میلیارد تومان

350 میلیون تومان

فرشته

120 متر

استخر و سونا، سالن ورزشی و روف‌‌گاردن

42 میلیارد تومان

350 میلیون تومان

نیاوران

120 متر

استخر و سونا، سالن ورزشی و روف‌‌گاردن

44 میلیارد تومان

366 میلیون و 666 هزار تومان

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها