کد خبر: ۱۷۷۵۲
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
وزیر راه و شهرسازی گفت: تمهیدات لازم در حوزه نظام بانکی در بخش کاهش اقساط طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده و با بخشنامه‌ای که اخیرا به تمام استان‌های کشور ابلاغ شده است.
به گزارش جدید پرس:

مهراد بذرپاش ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: تمهیدات لازم در حوزه نظام بانکی در بخش کاهش اقساط طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده و با بخشنامه‌ای که اخیرا به تمام استان‌های کشور ابلاغ شده است، روند ساخت و ساز و نوسازی در بافت‌های فرسوده آسان‌تر شد.

وی از افزایش درخواست‌های صدور پروانه برای ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: امیدواریم سال آینده، سال خوبی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در شهرهای مختلف کشور باشد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل که پیمانکاری پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بود به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شد.

بذرپاش افزود: طرح نهضت ملی مسکن در دو بخش، تامین زمین و اعطای وام به متقاضیان و ساخت آپارتمان و تحویل به متقاضیان است و باتوجه به افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف ساختمانی، در تلاش هستیم متقاضیان با حداقل‌ترین قیمت، صاحب خانه شوند.

وی تصریح کرد: در شهرهای جدید در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در بخش‌های زیرساختی، زیربنایی و روبنایی مشکلاتی وجود دارد و برای تسریع روند پروژه جهش ملی مسکن در شهرهای جدید و رفع مشکلات تامین زمین به بافت‌های فرسوده توجه ویژه داریم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها