کد خبر: ۱۲۲۶۶
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
آپارتمان‌های ۱۰ ساله‌ای که در مرکز تهران ساخته شده‌اند به دلیل اینکه افت قیمت خود را از لحاظ سن سازه تجربه کرده‌اند، مورد توجه‌ اکثر افراد برای خرید خانه یا سرمایه‌گذاری هستند.
به گزارش جدید پرس:

در این گزارش به بررسی واحد های ۱۰ ساله مرکز تهران پرداخته‌ایم تا شما را در خرید و یا سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.

شما با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد تومان میتوانید واحدی ۱۰ ساله در محله بلوار کشاورز با متراژ ۸۱ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین با همین میزان سرمایه میتوانید واحدی ۸۴ متری در محله میدان‌ولیعصر با سنی معادل ۱۰ سال و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۶۳ متری در محله فاطمی همراه با ۲ اتاق خواب و سنی معادل ۱۰ سال در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۱۱۸ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته است قیمتی معادل ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰ ساله در محله امیرآباد با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله سهروردی را دارید میتوانید واحدی ۸۲ متری با ۲ اتاق خواب و سنی حدود ۱۰ سال را با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحدی دیگر با سنی معادل ۱۰ سال و متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب در محله سهروردی، قیمتی بالغ‌ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

 

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها