کد خبر: ۶۷۶۴
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کاهش 100 هزار تومانی حباب قیمت سکه در بازار؛
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش تقاضا در چند روز گذشته زمینه ساز کاهش حباب قیمت ها در بازار طلا و سکه بود و به طور متوسط حباب قیمت سکه در طول هفته ای که گذشته حدود 100 تا 120 هزار تومان کاهش یافت.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

«محمد کشتی آرای»، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با پایگاه خبری جدیدپرس به ارزیابی بازار طلا و سکه در هفته‌ای که گذشته اشاره کرد و افزود: در هفته‌ای که گذشت، تغییرات قیمت جهانی طلا در حد چند دلار بود، امروز قیمت هر انس طلا به طور متوسط با 9 دلار افزایش هفتگی به 1775 دلار رسید.

وی به کاهش قیمت ارز در هفته دوم مرداد ماه اشاره کرد و اظهار داشت: قیمت دلار که در چند روز گذشته روند صعودی به خود گرفته بود، اخیرا به دلیل احیای مذاکرات برجام به مسیر نزول برگشت و با کاهش همراه شد.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: طبیعتا قیمت ارز و نیز کاهش تقاضا در بازار می تواند تاثیر مستقیمی را در روند نزولی قیمت ها در بازار طلا و سکه داشته باشد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: کاهش تقاضا در چند روز گذشته زمینه ساز کاهش حباب قیمت ها در بازار طلا و سکه بود و به طور متوسط حباب قیمت سکه در طول هفته ای که گذشته حدود 100 تا 120 هزار تومان کاهش یافت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها