کد خبر: ۶۲۲۲
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران اعلام کرد:
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: حباب سکه امروز با ١٠٠ هزار تومان کاهش هفتگى به یک میلیون و ٥٠٠ هزار تومان رسید که براساس پیش بینى هاى انجام شده به نظر مى رسد از هفته گذشته و با ورود به ماه محرم حباب سکه با کمى کاهش همراه شود.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

محمد کشتى آراى، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران به جزییات معاملات بازار طلا و سکه در هفته نخست مرداد ماه اشاره کرد و افزود: تا روز گذشته قیمت جهانى طلا سیر نزولى پیدا کرده بود اما به دلیل اعلام برخى از شاخص ها توسط آمریکا، قیمت جهانى طلا امروز با ١٩ دلار افزایش به ١٧٤٧ دلار رسید.

 وى اظهار داشت: طى روزهاى گذشته شاهد سیر نزولى قیمت طلا در بازار بودیم اما تحت تاثیر افزایش قیمت انس طلا زمینه تغییرات قیمت ها در بازار داخلى فراهم شد.

کشتى آراى خاطرنشان کرد: قیمت سکه طرح قدیم ١٤ میلیون و ٢٥٠ هزار تومان قیمت گذارى شد که نسبت به ابتداى هفته با کاهش ٥٠ هزار تومانى همراه شد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: قیمت سکه طرح جدید با ٦٠ هزار تومان افزایش به نرخ ١٤ میلیون و ٩٠٠ هزار تومان رسید. 

وى ادامه داد: همچنین قیمت نیم سکه با ٢٠ هزار تومان افزایش به هشت میلیون و ٢٢٠ هزار تومان، ربع سکه با ٢٠ هزار تومان افزایش به پنج میلیون و ٢٢٠ هزار تومان و سکه گرمى هم بدون تغییر با نرخ سه میلیون و ١٠٠ هزار تومان معامله شدند.

کشتى آراى گفت: امروز هر گرم طلاى ١٨ عیار بدون تغییر ماند و با قیمت یک میلیون و ٣٦٦ هزار تومان بود.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران خاطرنشان کرد: حباب سکه امروز با ١٠٠ هزار تومان کاهش هفتگى به یک میلیون و ٥٠٠ هزار تومان رسید که براساس پیش بینى هاى انجام شده به نظر مى رسد از هفته گذشته و با ورود به ماه محرم حباب سکه با کمى کاهش همراه شود.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها