کد خبر: ۵۱۷۴
۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
کاهش ٩٥ دلارى اونس طلا در ١٠ روز گذشته؛
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران به کاهش قیمت ٩٥ دلارى هر انس طلا طی ١٠ روز گذشته اشاره کرد و گفت: نوسانات ایجاد شده در بازار ارز به خصوص در روز چهارشنبه باعث شد که با وجود کاهش قیمت انس طلا و نیز تاثیرپذیرى بازار طلا و سکه از این موضوع اما قیمت ها با افزایش همراه شوند.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

"محمد کشتى آراى"،  نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با پایگاه خبرى جدید پرس به روند معاملات بورس در هفته اى که گذشت اشاره کرد و گفت: قیمت جهانى طلا همچنان بر مدار نزولى قرار دارد، قیمت هر انس طلا در هفته گذشته ٦٧ دلار و در هفته جارى هم ٢٨ دلار کاهش داشت.

 وى افزود: در مجموع طی ١٠ روز گذشته قیمت هر انس طلا با کاهش ٩٥ دلارى همراه بود که این امر مى تواند زمینه ساز کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه باشد.

کشتى آراى اظهار داشت: در مجموع نوسانات ایجاد شده در بازار ارز به خصوص در روز  چهارشنبه باعث شد که با وجود کاهش قیمت انس طلا و نیز تاثیرپذیرى بازار طلا و سکه از این موضوع اما قیمت ها با افزایش همراه شوند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران به جزییات قیمت طلا و سکه در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت سکه تمام بهار آزادى (طرح قدیم) با در نظر گرفتن ٢ عامل مهم و تاثیرگذار مانند نرخ ارز و اونس دلار به نرخ ١٤ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان رسید که نسبت به ابتداى هفته جارى با افزایش ٣٠٠ هزار تومانى قیمت همراه شد.

وى ادامه داد: در پایان معاملات امروز، سکه تمام بهار آزادى (طرح جدید) با نرخ ١٥ میلیون و ١٢٠ هزار تومان قیمت گذارى شد و نشان از افزایش ١٢٠ هزار تومانى قیمت این نوع سکه در بازار است.

کشتى آراى خاطرنشان کرد: نیم سکه با ٥٠ هزار تومان افزایش با قیمت هشت میلیون و ٣٠٠ هزار تومان، قیمت ربع سکه بدون تغییر با قیمت پنج میلیون و ٢٥٠ هزار تومان و ربع سکه هم با ٥٠ هزار افزایش با نرخ سه میلیون و ٥٠ هزار تومان داد و ستد شدند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه روند معکوس قیمت سکه و اونس جهانى نشان دهنده افزایش حباب در بازار سکه است، گفت: قیمت هر مثقال طلا بدون تغییر با قیمت ٦ میلیون تومان و طلاى ١٨ عیار هم با نرخ یک میلیون و ٣٨٠ هزار تومان معامله شد.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها