کد خبر: ۴۷۱۰
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
تحلیل بازار طلا و سکه؛
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه تمام بهار آزادى طرح جدید با قیمت ١٥ میلیون و ٥٠ هزار تومان معامله شد که نسبت به نخستین روز هفته جارى ٤٠٠ هزار تومان افت قیمت داشت.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

محمد کشتى آراى، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با پایگاه خبرى جدیدپرس بازار طلا و سکه در هفته دوم تیر ماه را ارزیابى کرد و گفت: قیمت انس جهانى امروز (پنجشنبه) تحت تاثیر برخى از عوامل اقتصادى مانند نرخ تورم، نفت و نرخ بهره آمریکا با کاهش ٦٧ دلارى همراه شد و در این میان نرخ نقره به کمتر از ٢٠ دلار رسید.

وى اظهار داشت: امروز در معاملات بازار طلا و سکه، قیمت سکه طرح قدیم ١٤ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان بود که نسبت به ابتداى هفته با کاهش ٢٥٠ هزار تومانى همراه شد.

کشتى آراى ادامه داد: همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادى طرح جدید با قیمت ١٥ میلیون و ٥٠ هزار تومان معامله شد که نسبت به نخستین روز هفته جارى ٤٠٠ هزار تومان افت قیمت داشت.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در این میان نیم سکه با نرخ هشت میلیون و ٢٥٠ هزار تومان قیمت گذارى شد که کاهش ١٥٠ هزار تومانى را نسبت به نخستین روز معاملاتى هفته جارى تجربه کرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها