کد خبر: ۲۷۵۲
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛
صبح امروز بازار طلا و سکه به تاثیر از صعود قیمت ها در بازار ارز، با افزایش نرخ انواع سکه روبرو بود، به طوریکه سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه وارد کانال جدید شدند.
به گزارش جدید پرس:

صبح امروز در شرایطی که بازار اونس جهانی تعطیل است و این فلز ارزنده در لحظات پایانی معاملات با نرخ ۱۸۷۱ دلار و ۵۹ سنت به ثبت رسیده، بازار طلا و سکه در پی افزایش نرخ دلار در بازار ارز، صعود قیمت را تجربه می‌کند. بنابراین سکه امامی با ۷۶۰ هزار تومان و نیم سکه و ر بع سکه با ۷۰ هزار تومان افزایش وارد کانال ۱۶، ۹ و ۶ میلیون تومانی شدند.  

 

 به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ۱۶ میلیون و ۳۲۷ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۶۸ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی نزدیک به ۷۶۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان افزایش  قیمتی نزدیک به ۷۰ هزار تومان را تجربه می‌کند. 

 

ربع سکه با قیمت ۶ میلیون و ۵۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۷۰ هزار تومان داشته است.

 
 

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ٢۵٠ هزار تومان قیمت خورده که تا این لحظه از معاملات تفاوت قیمتی را در مقایسه با روز گذشته ثبت نکرده است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۹۳۰ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۸۴۳ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۴۴۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۴۸۶ هزار تومان حباب دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها