کد خبر: ۱۹۱۸
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛
بازار طلا و سکه در صبح دومین روز معاملاتی هفته، کاهش قیمت سکه امامی و نیم سکه را تجربه کرد. این در حالی است که ربع سکه و سکه گرمی در این بازار بدون تغییر قیمت باقی ماندند.
به گزارش جدید پرس:

در شرایطی که بازار اونس جهانی تعطیل است و در آخرین لحظات با نرخ ١٨۵٣ دلار و ٩٩ ثبت شده، بازار طلا تحت تاثیر شرایط موجود، کاهش قیمت سکه را تجربه می‌کند. به‌طوریکه قیمت سکه امامی و نیم سکه به ترتیب ۵۰ و ۲۰ هزار تومان کاهش یافته است. 

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ١۴ میلیون و ۶۴۹ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۷۰۲ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۵۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۹۵ هزار تومان معامله می‌شود و نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۸ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان کاهش قیمتی نزدیک به ۲۰ هزار تومان داشته است.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ١۵٢ هزارتومان و هر سکه گرمی نیز معادل ۲ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان ثبت شده‌اند که تا این لحظه از معاملات، تغییر قیمتی را نسبت به روز گذشته تجربه نکرده‌اند.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۳۶۵ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴۴۱ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۸۲۳ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۱۲ هزار تومان حباب دارد.

 
پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها