کد خبر: ۱۱۹۷۲
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
در صورتی که نرخ دلار امروز افت کند احتمال کاهش قیمت سکه وجود دارد اما اگر دلار بالا برود و مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان را پس بگیرد احتمال حمایت سکه بازان از مرز ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان محتمل خواهد بود.
به گزارش جدید پرس:

قیمت سکه روز پنجشنبه گذشته بر روی پله نهم کانال ۱۴ میلیون تومان معامله شد.

ریزش قیمت سکه در پشت خط

گفته می شود در معاملات پشت خطی روز جمعه فلز گران بهای داخلی ریزش کرد و مرز حساس ۱۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان را از دست داد.

احتمال برگشت قیمت سکه به نیمه کانال ۱۴ میلیون؟

مرز یاد شده برای سکه بازان اهمیت بسزایی دارد. تحلیلگران بازار قبل تر عنوان کرده بودند در صورتی که سکه از مرز مذکور عقب نشینی کند با توجه به حباب سنگین سکه ممکن است در مرحله بعدی تا نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان کاهش پیدا کند.

اثر ماندگاری سکه بالای مرز حساس

با این حال این دسته از تحلیلگران باور دارند ماندگاری سکه بالای مرز ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قدرت کاهشی را تضعیف خواهد کرد.

ثبات نرخ دلار در پشت خط

از سوی دیگر عده ای از معامله گران عنوان می کردند نرخ دلار در معاملات پشت خطی دیروز  نوسان محدودی را نسبت به عصر پنجشنبه گذشته ثبت کرد و تقریبا رنج بود.

نگاه سکه بازان به نرخ دلار/ حمایت سکه بازان از مرز مهم؟

از نگاه آنها در صورتی که نرخ دلار امروز افت کند احتمال کاهش قیمت سکه وجود دارد اما اگر دلار بالا برود  و مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان را پس بگیرد احتمال حمایت سکه بازان از مرز ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان محتمل خواهد بود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها