کد خبر: ۱۸۴۱۹
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به مردم توصیه می‌کنیم مصنوعات طلا خریداری کنند چون ممکن است حباب سکه کاذب باشد و با انتشار خبر و عرضه سکه کل حباب تخلیه شود و متضرر شوند.
به گزارش جدید پرس:

نادر بذرافشان در گفت‌وگوهای خود اظهار داشت: با توجه به این‌که حباب سکه در بازار زیاد است و ما می‌خواهیم بخس تولید تقویت شود، مردم در بخش مصنوعات طلا ورود کنند که با حداقل و حداکثر اجرت ورود کنند.

وی همچنین در گفت‌وگویی عنوان کرد: شرایط موجود ناشی از نوسانات بازار ارز و عدم عرضه سکه در بازار است. عرضه سکه و ارز در بازار باید توسط بانک مرکزی مدیریت شود.

به گفته بذرافشان، هم اکنون خرید و فروش طلا و سکه در بازار انجام نمی‌شود و با توجه به ثبات قیمت وجود ندارد. بسیاری از فعالان بازار متضرر شدند و حضور بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز و عرضه نیم سکه و سکه کامل تاثیر بسزایی دارد.

وی متذکر شد: براین اساس به مردم توصیه می‌کنیم مصنوعات طلا خریداری کنند چون ممکن است حباب کاذب باشد و با انتشار خبر و عرضه سکه کل حباب تخلیه شود و متضرر شوند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: مصنوعات طلا از این جهت مقرون به صرفه است که نسبت به حباب سکه یک سوم هزینه اجرت ساخت می‌شود و در شرایط فعلی خرید سکه باید مدیریت شود.

بذرافشان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی وضعیت بازار طلا در روزهای آینده سخت است زیرا باید تغییرات قیمت در انس جهانی طلا و بازار ارز مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها