کد خبر: ۹۸۴۱
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه زائران بازگشت خود را عقب نیندازند، گفت: همزمانی پایان شهریور و اربعین حسینی موجب همزمانی بازگشت مسافران در کشور به منازل و زوار می‌شود که نگرانی‌ها را در این خصوص افزایش می‌دهد.
به گزارش جدید پرس:

محمد خانچی در تشریح آخرین وضعیت پایانه مرزی چذابه با بیان اینکه امسال تمهیدات خوبی در بحث آماده سازی زیرساخت‌ پایانه‌های مرزی دیده شد، اظهار کرد: خدمات بسیار خوبی با همکاری و کمک همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و محوریت ستاد اربعین استان خوزستان انجام شد.

وی پایانه چذابه را بهره‌مند از آب غدیر دانست و افزود: همچنین وضعیت مسیرها و محورهای مواصلاتی به ۲ پایانه به لحاظ نور، تعریض و آسفالت جاده بسیار بهتر نسبت به گذشته است.

خانچی تصریح کرد: تلاش شده استان تمامی محورهای ورودی حال و هوای خوبی داشته باشند و تمهیداتی نیز جهت ایاب و ذهاب زائران در این ایام دیده شد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه زائران بازگشت خود را عقب نیندازند، گفت: ناوگان عمومی کشور و شرکت‌های خصوصی ظرفیت‌های خود را پای کار آوردند و انتظار می‌رود در روزهای عادی نیز همین تعامل برقرار باشد و زواری که مشرف شدند در حین برگشت با کمترین مشکل روبرو باشند.

این مقام مسئول از زائران خواست که سفرهای خود را مدیریت کنند و در این چند روز باقی مانده به گونه‌ای برگردند که باعث ایجاد ترافیک نشود، زیرا پایان شهریورماه است و برگشت مسافرین غیر اربعینی هم افزایش پیدا می‌کند و همزمانی با زواری که در حال بازگشت هستند باعث شلوغی محورها می‌شود و در نتیجه نگران کننده خواهد شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها