کد خبر: ۹۰۲۳
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
سرپرست روابط عمومی هما از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از ۱۲ شهریور خبر داد و گفت:هزینه استرداد کنسلی بلیت این پروازها برای هر مسیر ۵۰۰ هزار تومان است.
به گزارش جدید پرس:

حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از شنبه آینده 12 شهریور اظهار کرد: نرخ مصوب پروازهای اربعین به صورت رفت و برگشت 6 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه هزینه کنسلی این پروازها به ازای هر مسیر 500 هزار تومان است، ادامه داد: ایران ایر پروازهای اربعین را فقط از مبدا تهران انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه فروش بلیت برای گروه های کمتر از 9 نفر از طریق دفتر مرکزی فروش بلیت‌های ایران‌ایر و سایت اینترنتی شرکت هما انجام خواهد شد، اضافه کرد: قیمت بلیت برای بزرگسالان 6 میلیون تومان، برای رده سنی کودک 6 میلیون تومان و برای کمتر از دو سال 10 درصد نرخ بلیت خواهد بود.

وی گفت: به مسافرانی که در زمان پرواز در فرودگاه حاضر نشوند، 3 میلیون تومان مسترد می شود. همچنین زائرانی که از قبل اعلام کنسلی پرواز کنند، 90 درصد قیمت بلیت را دریافت می‌کنند.

سرپرست روابط عمومی ایران‌ایر با اعلام این‌که نرخ استرداد بلیت پروازهای اربعین به ازای هر مسیر 500 هزار تومان است،‌افزود:  نرخ کنسلی در پرواز رفت و برگشت مبداء تهران یک میلیون تومان است.

قربانعلی از هماهنگی با بانک‌ها برای استرداد سریع مبلغ بلیت‌های کنسل شده پروازهای اربعین خبر داد و افزود: بار مجاز برای هر زائر 30 کیلوگرم است.


 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها