کد خبر: ۸۴۰۲
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
مقام مسئول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تشریح نحوه فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین حسینی به شرکت‌های متخلف در این بخش هشدار داد.
به گزارش جدید پرس:

داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری از صدور بلیت اتوبوس بین شهری به مقصد مرزهای خروجی اربعین فقط به صورت روز فروش در پایانه‌های مسافری یا دفاتر فروش بلیط سطح شهر شرکت‌های مسافری خبر داد.

وی افزود: بلیت اتوبوس زائران اربعین صرفاً به نام زائر صادر می‌شود و اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرزها ممنوع است.

وی با تاکید بر این‌که با شرکت‌های متخلف در این زمینه برخورد قانونی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: زائران اربعین به تبلیغات و خبرها در فضای غیررسمی و مجازی مبنی بر ارائه بلیط به صورت پیش‌فروش یا سرویس‌های دربستی که با هدف کلاهبرداری از زائران و کسب منافع غیر قانونی صورت می‌پذیرد، توجه نکنند و اخبار را از مبادی و مراجع معتبر و رسمی پیگیری کنند.

وی یادآور شد: طی هماهنگی صورت گرفته با سازمان بازرسی کل کشور، گروهی متشکل از همکاران ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بازرسان وزارت صمت و همکاران سازمان تعزیرات حکومتی بر نحوه ارایه خدمات و نرخ بلیت به صورت شبانه‌روزی نظارت خواهند داشت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها