کد خبر: ۶۵۲۱
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
سرپرست اداره کل راهداری استان تهران گفت: ­در پی جاری شدن سیل و رانش زمین تردد در برخی محورهای مواصلاتی شهرستان‌های تهران، فیروزکوه، شمیرانات، دماوند، پاکدشت و پردیس برقرار است.
به گزارش جدید پرس:

مهدی خضریی افزود: عبور سیل و همچنین بروز رانش در ۶ شهرستان و راه‌های روستایی استان تهران باعث رسوب گذاری در محورهای مواصلاتی شده بود . در هشدار هواشناسی ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات و ۴۰۰ نفر نیروهای راهداری این استان در آماده باش کامل بودند و گشت‌زنی در راه‌ها به طور مداوم برقرار بود، با مسدود شدن راه‌ها نیروها هرچه سریع‌تر به محل حادثه اعزام شدند و ریزش‌برداری و پاکسازی گل و لای از راه‌ها آغاز شد. همه راه‌های استان تهران باز است.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، سامانه بارشی همرفتی سیل آسا ابتدا از شمال و شمال غربی استان تهران شروع و تا امروز ادامه داشت و حجم زیادی از گل و لای ناشی از سیل و رانش زمین در محور کن – سولقان امام زاده داوود و راه‌های مواصلاتی امام رضا – شریف آباد، محور وسکاره  آردینه، افجه، امامه، زرد ستان، محور قدیم تهران – بومهن، محور هراز شهرستان پردیس و همچنین محور روستایی فرح آباد- خمده، زرین دشت، انزها، مزداران، آتشان، دهگردان بر جا گذاشت که با همت عوامل راهداری به صورت شبانه روزی نسبت به پاکسازی و بازگشایی مسیر اقدام شد.

خضریی گفت: کاربران جاده‌ای قبل از حرکت برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها، محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها