کد خبر: ۵۱۱۸
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته در جاده‌های ارتباطی مازندران از یکطرفه شدن جاده کندوان در روز جمعه خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

 مرکز مدیریت راه‌های کشور روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۲ تا شنبه هفته آینده ۲۵ تیرماه جاری در محورهای ارتباطی مازندران اعمال می شود.

این مرکز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ تیر ماه جاری از محورهای کرج، چالوس ، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کندوان :

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ تیرماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی، تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز :

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۲۴ تیرماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه جاری و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ، ۲۳ و ۲۴ تیرماه از محور هراز ممنوع است. 

اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی اجرای محدودیت ها لغو می شود.

ترافیک سنگین در جاده چالوس

در همین حال رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در جاده کندوان را در زمان حاضر نیمه سنگین اعلام کرد و گفت که ترافیک خود در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدودهای نسا و گچسر نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت تردد خودرو در جاده فیروزکوه و آزاد راه تهران شمال را عادی و روان اعلام کرد.

وی با بیان این‌که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است ، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی، با صبر و حوصله رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها