کد خبر: ۳۶۷۴
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و (محدوده شهرستانک) تا اطلاع بعدی خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت محورهای شمالی را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و (محدوده شهرستانک) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در محور شمال مسیر (شمال به جنوب) محدوده های مرزن آباد، میانک، انارک، چهارباغ، هزارچم، سیاه بیشه، حدفاصل پیچ سرهنگ تا نساء و حدفاصل خوزنکلا تا وینه سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر (شمال به جنوب) در جریان است.

بر اساس این گزارش ترافیک در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده تونل شماره یک و ترافیک سنگین در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های بایجان ، شاهاندشت ، رینه ، آب اسک و مبارک آباد سنگین است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک در آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن - تهران محدوده جاجرود را نیز سنگین اعلام کرد.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند، از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر داد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها