کد خبر: ۹۸۱۳
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
بازار مینی ون‌های چینی روز به روز داغ‌تر می‌شود. در این میان، مینی ون جیلی جیاجی L با قیمت ۱۷ هزار دلار، از خودروهایی است که شرایط واردات به بازار ایران را دارد.
به گزارش جدید پرس:

جیلی جیاجی L، یک مینی ون چینی است که با قیمت ۱۷ هزار دلار، یکی از آنهایی است که شرایط واردات به بازار ایران را دارد.

جیلی جیاجی مدل ۲۰۲۲ یا همان فیس لیفت با قیمت ۱۷ هزار دلار، می‌تواند بدون دردسر وارد ایران شود و با سقف واردات خودرو به ایران در سال ۱۴۰۱، هیچ زاویه‌ای ندارد. به علاوه جیلی جیاجی ۲۰۲۲ که از نظر قیمت، طراحی ظاهری، مشخصات فنی و حتی امکانات رفاهی، دقیقا هم رده چند مینی ون چینی است از سوی واردکنندگان فعلی برای بازار ایران انتخاب شده. معرفی این محصول از جیلی که پیشتر در ایران نمایندگی مستقل داشته احتمالا کمک می‌کند تا قیمت‌ها در بازار برای علاقه‌مندان خرید ماشین‌های ون چینی روشن‌تر باشد.

جیلی Jiaji L مدل ۲۰۲۲

نام اصلی این مینی ون، جیلی Jiaji L مدل ۲۰۲۲ است که تقریبا یک فیس لیفت به حساب می‌آید. ابعاد این مینی ون ۷ نفره شامل ۴۸۲۶ میلی متر طول، ۱۹۰۹ میلی متر عرض و ۱۶۹۵ میلی متر ارتفاع می‌شود و فاصله محوری آن هم به ۲۸۰۵ میلی متر می‌رسد و وزن آن ۱۷۲۰ کیلوگرم است.

جیلی جیاجی L در نمای جلو پنجره، تقریبا همان حس و حال پیکاپ برقی جیلی رادار را تداعی می‌کند و در نمای عقبی، بیشتر یک میتسوبیشی اوتلندر را تحویل ما می‌دهد.

اتاق جیلی جیاجی L بر خلاف اف ام سی M۴ ، فاقد نمایشگر دوال اسکرین است و از دو صفحه نمایش دیجیتال مجزا با ابعاد ۱۲.۳ اینچ (مولتی مدیا) و ۱۰.۲۵ اینچ (کلاستر یا همان نمایشگر پشت فرمان) بهره می‌برد.

سیستم مولتی مدیا به سیستم عامل گلکسی (Galaxy OS) هم مجهز است که در کنار ۶ ایربگ و سیستم صوتی با ۱۰ اسپیکر، امنیت و آسایش سرنشینان را تامین می‌کند. در کنسول وسطی هم به جز اهرم دنده، جا لیوانی، شارژر وایرلس و پورت USB C، چیز دیگری دیده نمی‌شود.

مهم‌ترین ویژگی اتاق جیلی جیاجی L ، به فرمت چینش صندلی‌ها مربوط می‌‎شود که خریداران می‌توانند کابین ۷ سرنشینه با فرمت ۲+۲+۳ یا ۶ سرنشینه با فرمت ۲+۲+۲ را سفارش دهند. حجم فضای صندوق عقب هم به ۵۱۳ لیتر می‌رسد که در صورت خم کردن صندلی‌های ردیف عقب، تا نزدیک به ۱۰۰۰ لیتر افزایش می‌‎یابد

5742266

مینی ون جیلی جیاجی L مدل ۲۰۲۲ یک خودرو تماما بنزینی است که در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی توربو شارژ ۱.۵ لیتری بهره می‌برد. این پیشرانه از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه، می‌تواند تقریبا ۱۸۱ اسب بخار را به چرخ‌های جلویی منتقل کند. همچنین مصرف سوخت جیلی جیاجی L در هر ۱۰۰ کیلومتر ، از عدد ۶.۹ لیتر بیشتر نخواهد بود.

5742272

جیلی Jiaji L به دستیار رانندگی خودکار سطح ۲ مجهز شده است و می‌تواند امکاناتی مثل کروز کنترل تطبیقی، سیستم باقی ماندن در سر بالایی و حرکت در شیب، دوربین ۳۶۰ درجه و رادار نقطه کور به همراه دوربین و سنسور پارک را به راننده هدیه دهد.

قیمت جیلی جیاجی L دقیقا ۱۷.۳ هزار دلار است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها